2slow Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 hadde 70 mm Jamex senkefjører med dempere på min gamle Polo II Coupe! Felgene jeg hadde var 7x15 TSW EVO R med 195/45-15 Yokohama! Måtte bearbeide hjulbuene både foran og bak (mest bak)! Siter - 90 VW Taro(hilux) 2wd - 77 VW Polo I - 55 VW 1200 - Primer - 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Men jeg tror ikke jeg kommer til å senke så mye mer enn 40mm...så det skal vel gå bra?! med tanke på coilovers: hva er billigst og hva er best til min bil(og hvor kan det skaffes)?! Takker for alle hjelpsomme svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Best er vel KW eller H&R Powerzone er importør av H&R i Norge Billigst er det å handle i Tyskland Originally posted by 2slow Måtte bearbeide hjulbuene både foran og bak (mest bak)! Husker du bearbeida felga en gang mot en fortauskant åsså :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Er ikke powerzone kjent for å ta godt betalt egentlig?!.. Hva kommer et coliover-kit til min bil på da?? Takker igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Prisen hos Powerzone får du av Powerzone. I Tyskland må du kanskje ut med 6-7.000,- og oppover, avhengig av merke. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 heter coilovers/justerbare coilovers i tyskland også...??.. Husker ikke hva jeg har hørt..var det ikke et eget tysk ord for det?!! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Gewinderfahrwerke;) http://www.vwcarconsult.no her et bra utvalg:) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 det var det jeg trodde..! Takker for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg