AudiSQuattro Skrevet April 1, 2011 Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 hei, har en audi jeg holder litt på med. ABS lampa mi lyste når jeg kjøpte bilen, hadde den på feilsøking og Høyre føler bak var feilen. Denne ble byttet. Når jeg nå starter bilen lyser ingen abs lampe, men når bilen har kjørt/trilla en rundt 500 m så begynner det å lyse igjen. å da Fungerer heller ikke ABSn. Men så kan jeg bare stoppe den å starte igjen så funker absen igjen i ca 500 m ? en kamerat mente på at det var bare en feilkode som måtte slettes med vagcom ? noen som vet hva som må gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 1, 2011 Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 Ta en ny diagnose og se hva feilkoden er, samt slett den og prøv igjen :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiSQuattro Skrevet April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Fant ut feilen etter en diagnosetest, det var visst venstre føler bak som hadde tatt kvelden nå... Audi er ikke akkurat noen evighetsmaskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 vag er ikke evighetsmaskiner^^ Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg