Gå til innhold

Golf GTI 93mod..Hva er den verdt?

Ranger emnet


MarcusMannen

Anbefalte innlegg

Har en Golf GTI 8V 93model som jeg vurderer selge da den blir lite brukt.

Bilen er endel p�kosta gjennom �rene og generelt veldig bra men begynner jo og bli en ganske gammel bil..

 

Her er litt specs:

 

Golf GTI 8V 5-d�rs

Tornado R�d

250000km(reg reim skiftet p� ca 200000)

Motor t�rr og fin.Bruker ikke olje eller vann.

Montert schrink 276graders trimkam,bonrath power rhor og hp raid konfilter.

Har ogs� rustfritt supersprint grenr�r og supersprint effektanlegg(potte)

Interi�ret er str�kent da jeg har byttet det fra en kollisjonskadet GTI 96model

Viderer er det r�de koni dempere(samme som gule koni bare de ikke er justerbare i hardhet) og eibach 60mm senkefj�rer.Har ogs� neuspeed stabstag foran og bak med poly foringer rundt hele.

Jeg har kun orginale dekk og felg til denne og det er nye toyo 195/45-15 p� sommer og dunlop pigg 185/65-15 p� vinter.

Ellers er bilen bra for rust.Fikk sveist ett hull i kanalen i fjor og ellers s� er hele gulvet pusset opp,sinket og tectylert s� jeg tviler sterkt at fet kommer noe mer rust der med det f�rste.

 

Har sikkert glemt en hel del andre mods og oppgraderinger men tenker det er de nevnt over som kan v�re verdt noe.Superspint anlegget kostet 11000kr i 2007!!!

Har hatt bilen i 8 �r og v�rt ganske forn�yd med den bortsett fra at den ble for lav og stiv etter dempere og senking.

Skulle lagt ut bilder men jeg har ikke noen her og n� og bilen st�r i garasje ett stykke unna.

 

Takker for meninger og r�d..Kom gjerne med sp�rsm�l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår