Gå til innhold

Hvia slags bil bør jeg satse på?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

kommer litt an på hva type bil du liker det da!!

du kan jo alltids finne en bil som du liker i en lav prsi..men da spørs det oxo på standen!!

 

men du bør se etter det du liker først og fremst.. så etter evt andre muligheter om du ikke finner noe som innfrir til deg!

 

så bare søk.. auto db er jo et alternativ..

 

eller bare søk på sol etter bruktbiler!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speedy9

Jeg hadde sett meg om etter en 92, 93 civic eller noe sånt. Du får vel en grei VEi(?) til den prisen.

 

(Heter ikke den bensinspare V-tec motor`n VEi?)

 

VEi er ikke noe anderledes enn en LSi...

 

Den bensinsparende (familie VTEC'en) er ESi på 125 hk..

 

(og det skrives VTEC) :D

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazdius

 

Det er den! VEi har vtec-e og 115 hk.. LSi har 1,5 uten vtec og 90 hk.

 

ESi er langtifra bensinsparende VTEC.. Den er ganske enkelt SOHC VTEC, kontra VTi som er DOHC VTEC, og de 125 hk'ene flytter bilen rimelig kjapt fra 0-100.

 

Tilbake til topic: Civic er en bil som det finnes masse, og da mener jeg masse styling til.. Jeg anser den som en god kandidat her, og 1,5 motorene går ikke dårlig.

 

Joda. Civicen har et tøft utseende, mye styling muligheter og alt det der. Men fyy så spinkle dem er. Jeg fikk inntrykk av at interiøret var meget billig og spinkelt. Jeg fikk aldri prøvekjørt en Civic, men jeg tør knapt å forestille meg dekkstøyen og all knirkingen i den billige plasten.

-93 Audi 80 2.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville, som flere andre her, satsa på f.x. en Civic, ettersom det blir laget så ufattelig mye snacks til dem, du kan jo få nesten hva som helst. Men det viktige er at du finner en bil DU finner tiltalende da. Bare pass på før du kjøper at det finnes en del styling til den bilen du velger. Litt tråkig å kjøpe seg en bil man er fornøyd med, for så å finne ut at det nesten ikke finnes stash til den. Men med Honda er du uansett sikra mye stash da. Da er det stort sett bare fantasien din og størrelsen på lommeboka som setter begrensninger for hva du kan ta deg til. ;)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår