Boblee Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Hvordan best fjerne innmat. en racing kat koster jo 5000, så det er ikke noe alternativ. Tenkte kjøpe en brukt som jeg kan ta ut innmat også bare sette på den gamle når jeg skal på eu. hvordan blir lyden, evt. effekt for de som har gjort dette? Siter Golf 4 GTI(R32 look) Passat 1.8T til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Innmaten i kat slår du i så små biten at de kommer ut. F.eks. en hammer og et stort langt skrujern kan brukes. Av erfaring får du får en litt mer metallisk lyd når innmaten i kat er fjernet. Om du skal kjøpe en brukt kat så ville jeg heller ha kappet av selve kat'en på den og sveiset inn et rør i stedet. Gir finere lyd og lager ikke turbulens slik en tom kat gjør. Så lenge motoren er original så får du en målbar, men ikke merkbar effektøkning. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boblee Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Tenker jeg går for strakt rør jeg. dama er sveiser så det vil ikke være noe prob. den er chipet ca 200hk. Siter Golf 4 GTI(R32 look) Passat 1.8T til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Tenker jeg går for strakt rør jeg. dama er sveiser så det vil ikke være noe prob. den er chipet ca 200hk. Hvilken motor har du og hvilken andre mod. er gjort på den? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boblee Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 1.8T , chipet , powerfilter, dobble potter som er delt etter midtpotte. Siter Golf 4 GTI(R32 look) Passat 1.8T til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg