Shyggen Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Venter i spenning, håper på noe tilbakemelding her :) http://www.supras.nl/images/Karl1b.jpg 1991 Toyota Supra MKIII 3.0i Turbo Intercooler m/Targatak Ikke min bil på bilde, har en identisk <-- men, var det beste bilde jeg klarte og oppdrive på 2min :) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 jeg får ikke opp siden... linken funker ikke:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 hmm, fungerer fint herifra.. har du med alt? kan se om jeg finner en annen med bilde.. Funker hjemmefra og.. hmm, er det noen som kan legge det bilde ut noen andre plasser? om ikke annet kan jeg fikse et bilde av min bil når jeg har vasket den :) Edit2: http://www.timandgail.pwp.blueyonder.co.uk/mk3supras/supra-lance.htm På den siden er det en identisk.. litt lite bilde.. menmen Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Ingen som kan ta på seg å leke litt med denne? Har enda ikke fått fikset bilde av min egen bil.. Skal se om jeg får fikset dette neste go værsdag :D Både med og uten tak :) ikke at dere ikke klare å klippe vekk dette.. menmen Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Hva vil du ha gjort med den da? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Styling? Front fanger sideskjørt.. muligens felger o.l.. Noe nytt spennende og morro Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg