EyeLid Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 ja, alle norske 100er med 2.3E har 133hk... se selv, står i vognkortet ditt med 98kW ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Skitt au, 3 slappe hester fra eller til... ;) Skal oppdatere med no bilder når alt er på plass og den er sånn passe nyvasket :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Skal oppdatere ENDEL på siden min selv når jeg bare får rotet meg til det og modifisert på litt bilder fra digicam'et. Gleder meg dessuten VILDT til å ta bilder av 17"erne OG senkingen... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Kansje sånn endestuss?? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Det var harry gitt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Eksospotta di må du for all del IKKE velge en Biltemaløsning som du skrur på det ser helt j....ut!!! Jeg har en A6 og har fått sveiset effektannlegg til hele bilen for 6 tusen kroner fra manifoilen og bakover (ja riktig, katalysatoren ligger i garasjen). Tipper en bakpotte ferdig montert ligger på cirka i underkant av 2 tusen. Hva med å velge doble rektangulære rør i steden?? Kler bilen utrolig fint!! Jeg har også en Kamei grill (dog uten Kamei emblem), vil tippe du går lei den etterhvert, vurder også en S4/S6 grill!! Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 er det noe forskjell på A100/A6 vs S4/6 grill uten emblemet..? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Det er ikke samme grill på a6/s6 oh a100/s4, panseret er ikke det samme. Poenget mitt var at en S-grill er fetere enn grillen på en "vanlig" c4, på A6/S6 har S-grillen færre og bredere sprosser, er ikke helt sikker på A100/s4. Jeg har hvertfall gått lei nettinggrillen! Ser at norskbildelsenter selger en nettinggrill for kr 2100, noe som er sykt dyrt. Jeg kjøpte min i Danmark for under tusenlappen!! Sjekk ut bruktforumet på http://www.nordicaudi.com, sikkert en lur svenske som har en til salgs!! Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Mente da forskjell mellom A100 vs S4 og A6 vs S6....... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Enkelt, S4 bygger på A100, ergo samme karosseri og samme grill-størrelse. A6 og S6 har samme form på grillen, forskjellen er at S6 har færre og breere sprosser enn en vanlig A6. Med andre ord ser S6 grillen tøffere ut!! A100 og S4 grill går om hverandre men ikke med S6 og A6! Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Thomas K Eksospotta di må du for all del IKKE velge en Biltemaløsning som du skrur på det ser helt j....ut!!! Jeg har en A6 og har fått sveiset effektannlegg til hele bilen for 6 tusen kroner fra manifoilen og bakover (ja riktig, katalysatoren ligger i garasjen). Tipper en bakpotte ferdig montert ligger på cirka i underkant av 2 tusen. Hva med å velge doble rektangulære rør i steden?? Kler bilen utrolig fint!! Jeg har også en Kamei grill (dog uten Kamei emblem), vil tippe du går lei den etterhvert, vurder også en S4/S6 grill!! Hvordan blir lyden på 2.5TDi med effektanlegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Jeg har effektanlegg, sportssfilter og høyere turbotrykk, og bort med katten. Lyden skal jeg love deg er vanvittig rå, du hører ikke at det er en diesel, men at det er en rekke femmer som "snerrer". Kan anbefales, bruker også mindre diesel, får den ned i 0,4 på langkjøring (da kjører jeg pent). Et annet tips er også og blindkoble EGR ventilen og glassblåse innsugsmanifoilen!! Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg