Gå til innhold

Min -02 Passat 1,9 tdi Highline

Ranger emnet


idadb

Anbefalte innlegg

Ja stiv blir den så absolut :) antar jeg hvertfall. En kompis hadde 60/40 senk å lavprofil. D var som å kjøre uten dempere å fjerer :) nesten hvertfall.. Men så har jo vi sykt mye dårlige veier her oppe :/

Huff, alt vi gjør for utseendet hehe :p

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Da har bilen kommet ned på bakken. Jeg elsker hvordan den ligger på veien, særlig i svinger. Nesten som å kjøre gokart :D Ellers er det ingen ulyder fra settet, bilen "spretter" litt over fartsdumper o.l., men det må man vel regne med. Ingen subbing fremme, et par ganger bak så jeg tror jeg hever den pittelitt bak etterhvert. Så oppsummert er jeg hittil fornøyd med det super-billige settet ;)

 

Noen dårlige mobilbilder i mørket av skitten bil. Den står litt i nedoverbakke, jeg har ikke så mye tyskerstuk :p

 

10052011111ps.jpg

 

10052011112ps.jpg

 

10052011110.jpg

 

Ellers er grill og øyelokk sendt med posten :D

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått grillen og øyelokka :) Nå er bilen på verksted for å ta hjulstilling, lysjustering og finne ut av noe f***skap med knappene til bakluken. Da oppdaget de visst også en gåen styrekule og manskjett så det blir fikset også. Tenker jeg får satt på grillen til helga, så får jeg høre i morgen med verkstedet ang. lakking av de øyelokka. Blir det dyrt, så prøver jeg selv :p

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor har du kjøpt felgene? Har en 01 modell, comfort, i blå. Har vært på jakt etter felger en stund, men ikke funnet noen jeg likte, men dine var jo knall fine :)

 

Tusen takk :) Ble veldig fornøyd selv ja. Er Audi S5 replika (Heter egentlig KTR 548) og er kjøpt hos Dekklåven :)

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, ikke så ille priser på felgene deres ;) Fant en annonse på finn.no ;)

Men bare ett spørsmål ;) Når det gjelder orinalt 15" og du setter på 19" ( i vognkortet er det lov og ha opp til 16"), har du godkjent de så du kan kjøre med disse? Isåfall, hvordan gjorde du det? 16" ekke noe jeg jubler over akkurat :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, ikke så ille priser på felgene deres ;) Fant en annonse på finn.no ;)

Men bare ett spørsmål ;) Når det gjelder orinalt 15" og du setter på 19" ( i vognkortet er det lov og ha opp til 16"), har du godkjent de så du kan kjøre med disse? Isåfall, hvordan gjorde du det? 16" ekke noe jeg jubler over akkurat :p

 

Ille nei? Jeg fant ut at man betaler for dekk, dekkomlegging, balansering, frakt, bolter og senterringer, og får felgene gratis :p

 

så lenge man er innenfor 7,5 mm ET og 5% rulleomkrets så skal det gå fint :) (Mine er innenfor)

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay ;) Det vil tilsi at jeg kan ha de samme som du har da, siden vi har samme bil, bare en årsmodell forskjell? ;)

 

Jepp, men jeg ville tatt 225 bredde på dekkene. Jeg vurderer å skifte til det ;) ET 35 er egentlig perfekt, og du kan ha det viss du har TÜV-papirer på de. (Forresten, noen er så heldige å ha oppgitt ET 37 i vognkortet, har du det kan du ha ET 35 uten papirer. Jeg er av de uheldige som har ET 45 i vognkortet)

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ET 45 oppgitt jeg også :/

Hva er egentlig forskjellen på om jeg har har felger med ET 35 (med disse TUV papirene selvfølgelig) og ET 45? Vil ikke ET45 passe bedre?

Beklager, men stjeler kanskje litt av tråden din :(

Bare å stjele det hehe.

 

Når vi oppgraderer til større og bredere felger, må vi ha de lenger ut i hjulbuen for å unngå at de tar inn i opphenget, og litt for syns skyld. Jeg vil si ET 40 er absolutt maks man kan ha, men ville gått for 35, evt. 38 om man vil ha det lovlig. Med ET 38 har jeg ca. 3 cm klaring innover.

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, oki, så om jeg har ET 38 istede for ET45 som faktisk står i vognkortet, så vil de passe helt perfekt, ikke noe problem og få de på, og være lovlig?

Hvordan er egentlig komforten på veien med disse dekkene? Nå har jo jeg orginalt 15 tommere, og masse gummi, så kjenner jo egentlig ikke til en dritt :p Ser du skriver at du vil bytte dekkene til 225 isteden for 235?, why?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, oki, så om jeg har ET 38 istede for ET45 som faktisk står i vognkortet, så vil de passe helt perfekt, ikke noe problem og få de på, og være lovlig?

Hvordan er egentlig komforten på veien med disse dekkene? Nå har jo jeg orginalt 15 tommere, og masse gummi, så kjenner jo egentlig ikke til en dritt :p Ser du skriver at du vil bytte dekkene til 225 isteden for 235?, why?

 

Jepp :)

 

Komforten er ikke noe å si på før man får på senkesett. Da kjenner man alt :p

 

Jeg vil bytte fordi det subber litt.

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår