Gå til innhold

Min -02 Passat 1,9 tdi Highline

Ranger emnet


idadb

Anbefalte innlegg

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har bilpleien min kommet :) Mangler Lakkforseglingen og Scratch-x av en eller annen grunn, men da får jeg kjøpe det ved siden av. Meguiars step 3 skulle egentlig ikke være med, men men... Gleder meg til å vaske biler en dag :D

 

25052011123.jpg

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :)

Her har det Skjedd litt av hvert :)

Først ut, hvordan blei det me senkinga? Ser jo veldi bra ut på bildene :) blei den senket mye sånn ca?

 

Så til øyenlokk. Den lille lista på lykta gjør mer med utseende en man skulle tro, så det der blir bra. Jeg tenkte oppe og nede på min bil etterhvert.

 

Jeg fikk på 235/35-19 på min for ett par uker siden og er storfornøyd med både dekk og felg. Funket greit med 20/20 senk, men tror det blir litt mer med tia. Var og av de heldig som har ET37 i vognkort så slipper og godkjenne :)

225 på 8,5 felg blir fint tror jeg, da du får litt dekkstrekk. Bare synd du må ut me en slik ekstra utgift.

___________________________________

-VW Passat 1.9tdi 4motion 05

-Ford Mondeo 2.0 stv

-Access 250sp 07

-Polaris Rmk 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :)

Her har det Skjedd litt av hvert :)

Først ut, hvordan blei det me senkinga? Ser jo veldi bra ut på bildene :) blei den senket mye sånn ca?

 

Så til øyenlokk. Den lille lista på lykta gjør mer med utseende en man skulle tro, så det der blir bra. Jeg tenkte oppe og nede på min bil etterhvert.

 

Jeg fikk på 235/35-19 på min for ett par uker siden og er storfornøyd med både dekk og felg. Funket greit med 20/20 senk, men tror det blir litt mer med tia. Var og av de heldig som har ET37 i vognkort så slipper og godkjenne :)

225 på 8,5 felg blir fint tror jeg, da du får litt dekkstrekk. Bare synd du må ut me en slik ekstra utgift.

 

Jeg aner ikke hvor mye den er senket, for jeg skjønner ikke hvordan jeg ser det :p Men det er i alle fall innenfor det lovlige hehe. Den har subbet er par ganger, men det skyldes muligens dekkene, derfor kjøpte jeg smalere dekk. Ellers er det ikke noe å klage på. Ligger som limt på veien :)

 

Ja de øyelokkene gjør så utrolig mye mer enn man skulle trodd :) Gleder meg til å få de på :)

 

Ja da var du heldig, som fikk ET 37 *missunnelig* :p Kan tenke meg det går fint med den dimensjonen når du ikke har så mye senk, kan eneste bli et problem når du setter på sett slik som meg :/

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde målt høyda på bilen før du senket og etter du senket så hadde du fått svaret :p

Bare å måle samme plass bak å framme, før og etter :)

Hva slags måte fester du øyenlokkene? Lim? Borrelås?

Fikk du med noen Tüv papirer på de?

 

Tror det skal gå greit med 20 bak og 30 foran.. :)

___________________________________

-VW Passat 1.9tdi 4motion 05

-Ford Mondeo 2.0 stv

-Access 250sp 07

-Polaris Rmk 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nesten ut som det er 80/60 senking på den der...en kamerat som hadde en Audi a4 me orginal fanger og 110mm framme og 90bak, den var ikke så mye lavere enn din :)

 

Så bra ut den passaten :)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nesten ut som det er 80/60 senking på den der...en kamerat som hadde en Audi a4 me orginal fanger og 110mm framme og 90bak, den var ikke så mye lavere enn din :)

 

Så bra ut den passaten :)

Ok, ja det er godt mulig :)

 

Takk for det :)

 

-----------------------

Driver å lakker øyelokka ikveld, og blir det bra, får jeg slengt de på snart :)

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fikk med papirer :) regner med du fikk det på senkesett å?

En kompis blei stoppet av politiet, fikk beskjed om og fære til biltilsynet for visning av senk, målere i A-stolpe, Toning fremme, øyenlokk osv. Uten Tüv papirer måtte det av. Trist sak. Men når man har papirene er det greit og skrive alt sånt i vognkort, så slipper man plager me politi/bt.

 

Hvordan ble det med ny dekkene da? Noe subbing?

 

Arti og se hvor mye du har fått til på kun kort tid :)

___________________________________

-VW Passat 1.9tdi 4motion 05

-Ford Mondeo 2.0 stv

-Access 250sp 07

-Polaris Rmk 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fikk med papirer :) regner med du fikk det på senkesett å?

En kompis blei stoppet av politiet, fikk beskjed om og fære til biltilsynet for visning av senk, målere i A-stolpe, Toning fremme, øyenlokk osv. Uten Tüv papirer måtte det av. Trist sak. Men når man har papirene er det greit og skrive alt sånt i vognkort, så slipper man plager me politi/bt.

 

Hvordan ble det med ny dekkene da? Noe subbing?

 

Arti og se hvor mye du har fått til på kun kort tid :)

Har papirer på senkesettet også ja, hadde ikke turt noe annet :p Blir artig å få øyelokk i vognkortet hehe, alt dem skal bry seg med :p

 

Har ikke bytta dekk ennå, skal gjøre det etter sambos bil har vært på service. Tenker å ta service samtidig :)

 

Takktakk :)

Tüv papirer for øyelokk? :o

 

Jepp, fikk med det hehe :p

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt utrolig hva som må føres inn i vognkort. Er jo selvfølgelig ikke alt av politi/bt som vet eller bryr seg om dette. Men all fysisk endring av bil skal godkjennes. Ikke alt kansje, men veeldig mye. Bytter man til f.eks en "styling" front må dette godkjennes ettersom va jeg har forstått. Samme med øyenlokk. Det skal vises til at de er godkjent for lykta. At man ikke mister lys effekt sikkert.

Kjøper du lavere dempere fra en produsent og fjører fra en annan, da må det kunne bevises at de kan brukes sammen. Huffhuff, blir litt oppgitt..

___________________________________

-VW Passat 1.9tdi 4motion 05

-Ford Mondeo 2.0 stv

-Access 250sp 07

-Polaris Rmk 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår