Gå til innhold

Min -02 Passat 1,9 tdi Highline

Ranger emnet


idadb

Anbefalte innlegg

Ok, da kan jo jeg eventuelt ta det tipset da, og velge med 225 dekk istede for 235 med en gang da :p Litt synd for deg siden du da nå har allerede kjøpt felg og dekk, dobbel utgift :/

Senkesett ja..... Der er jeg både litt for og imot, så dveler om jeg vil ha det selvom alle sier at litt senking vil gjøre seg :0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja om du kjøper 8,5" brede felger bør du velge det. Usikker hvordan det blir om du kjøper smalere felger. Jeg tenker nå å bestille en dekktype som i tillegg er "smalt" for kjøpe meg enda litt bedre plass. Kjedelig med ekstra utgift ja, men håper jeg får solgt de jeg har nå. Er jo ikke mye brukt.

 

Senk gjør seg så absolutt, men trenger jo ikke være noe kjempedyrt justerbart. Kanskje det finnes noen fjører som kan hjelpe på feks.? :)

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på de felgene nå, da er det 2 stk av 3 som har en bredde på 8,5". Så da vil det tilsi at; hvis jeg bestiller felger, så lønner det seg for min bil og bestille en av de 2 som har 8,5" brede felger, og 225 dekker, og istedenfor ET45. så ta ET38?

Hva med siste del av dimmensjonen? Har fått mail av de med 235/35, men tenkte og se på dekk ett annet sted, iallefall sjekke pris.

Blæææ, noe dritt og ikke være helt inn i dette med dekk føler jeg.

Endret av Nikita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, evt. ET 35 med tüv-papirer. Du må ha 225/35/19. Ang. priser på dekk, så sjekk dekkonline.com. Jeg tenker å bestille Achilles ATR Sport der i fra, og det kommer på ca. 3000 noe som er hinsides billig. Men så er dekklåven også hinsides billig, og de Landsail dekkene jeg fikk, er ikke noe å klage på.

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi noe som heter megahjul som jeg skal forhøre på prisen på 225/35/19 dekker :) For jeg tror mest sannsynlig det blir samme felger som du har, eller de sorte. La ut en liten "spørreundersøkelse" på FB, og alle har foreløbis stemt på de sorte utenom samboeren :p

 

Skal sjekke ut prisen på dekkonline.com og sjekke også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår