solfallsv Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 lurer fært på hvordan jeg tar av panser åpneren på min passat alle sier at det sier seg selv og sånn men er ikke helt sikker jeg sitter det et klipps der eller noe????setter pris på en detaljert beskrivelse sånn at jeg ikke ødlegger den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Hvilken type er det snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 er vanligvis en spake(på eldre biler) eller så er det vell i midtkonsollen på nyere? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plingo Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Den som sitter fremst under panseret? Den er en "gaffel" med to fingre som man benner fra hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solfallsv Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 var den foran på panseret jeg tenkte på ja...oki bruke en en skru trekker eller en tan for å hekte den av da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg