c20let2k Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Heisann. Har en 2002 Astra Coupe Turbo med D2S orginalt montert xenon, og tror jeg har fått dårligere nærlys med tiden (litt usikker siden bilen sto 7mnd uten bruk.) Pærene er ikke nye akkurat, jeg har prøvd og skifte til noen andre jeg hadde uten at det ble noe bedre.. Er nye pærer veien og gå her? De har ikke blitt rosa eller gule akkurat.. Eller kan balaster være årsaken til noe slikt? Evnt batteriet? Takker for innspill :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ro0ck Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 (endret) Det kan være begge delene, men en pære pleier å vare ganske lenge. Kan nok være balasten Hadde det vært batteriet hadde du merket det på andre ting også Endret Mars 14, 2011 av Ro0ck Siter 129.4 db 2 x 12 Kicker L7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Det er ikke bare det at det er feil på en nivåsensor og at de lyser rett ned? Siter w124 300E Sportline 1992 Mod. w211 200cdi 2007 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Xenon lyser gradvis dårligere, før de til slutt slukker helt. De andre pærene du prøvde, var de helt nye? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 Nei, de andre pærene var ikke nye, vet ikke hvor gamle de er heller.. Har riktig lyshøyde, er bare selve lyset som ikke er så sterkt, som jeg tror det burde være.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg