Gå til innhold

Alpine mrd 1000

Ranger emnet


tommyostli

Anbefalte innlegg

noen som har erfaring med denne forsterkeren??? snakket med noen her om dagen som sa at den ikke ga det den lovet!!

etter hva jeg har erfart med alpine så er ikke det noe merke som "skryter ppå seg noe" i f.eks watt og pleier og ha mer effekt en det dem lover samt dem er veldig stabile. har kjøpt 2 mrd 1000 blokker med ble litt bekymret.

www.opelragger.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hlangmo

Tror ikke du har noe å frykte når det gjelder effekten.......hadde tenkt å kjøpe de selv, men pengeboka og kjærringa sa nei.... :-)

 

Tøffel :D

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tommyostli

noen som har erfaring med denne forsterkeren??? snakket med noen her om dagen som sa at den ikke ga det den lovet!!

etter hva jeg har erfart med alpine så er ikke det noe merke som "skryter ppå seg noe" i f.eks watt og pleier og ha mer effekt en det dem lover samt dem er veldig stabile. har kjøpt 2 mrd 1000 blokker med ble litt bekymret.

 

Alpine pleier å levere de de lover, men det hender også de oppgir noen effekter i 14,4V spenning og lavere impedanse. Fant ikke spec på MRD1000, men så på MRD500 at den leverer 1x200W RMS i 4 ohm, 12V. Så din MRD1000 regner jeg med da leverer 1x400W i kontinuerlig effekt, mens navnet "1000" er fordi den skal levere 1000W i 2 ohm med 14,4V spenning, litt jukseeffekt, men ikke direkte feil heller. Sikkert en bra amp :)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge alpine katalogen fra 2003(har ikke fått den nye enda)

leverer mrd 1000: 1000w rms ved 2 ohm 14,4v og 700w rms ved 2 ohm og 12v. så den rekker nok lenge til og dra 2 x 10" type r subber. tror det blir morro av dobbelt opp av dette jeg, burde spille både pent i emma og ha masse rånebass ellers!!!

www.opelragger.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det blir noe Espl, den klassen tror jeg kan bli ganske morsom, eller så blir det multimedia eller amatør unlimeted.må snakke litt med dem andre som stiller med alpine, hvilke dem stiller i. må vel prøve og stille i flest klasser.var med i 1 konkuranse i fjor også, stilte i multimedia, fikk bra på lyd til og være min første konkuranse. instalasjonen viste jeg jo at ikke var etter reglene, har ikke regelboka nå en gang

www.opelragger.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår