sInnzYk Skrevet Mars 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 Hei, har en 03 tdi q. Som motoren ( tror jeg ) har begynt å "riste" på noen ganger. Dette skjer bare innimellom, og virker som det skjer hvis jeg har høyt turtall og slipper gassen ( skjer også oftest da den er kald ). Kommer også en liten lyd da jeg slipper clutchen da jeg girer. Den har også stoppet engang, og da var den lei å liv i igjen, røyk også svart av den da. Noen som vet hva dette kan være? har 0 peiling på bil. Takker for alle svar :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre2104 Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Første som slo meg er katalysator. Motoren pleier å stoppe dersom den er tett. Eksosen får altså ikke gått ut av motoren, og motoren kveles... Siter (X) Audi A4 Avant, 2002 (x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral) (x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Høres ut som sliten kløtsj. Eventuelt svinghjulet. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg