[kj] Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 brent hull i noe kretskkort enda?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 meny enter mode open/close Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 var vell helst den meny enter mode close vi ville bli kvitt da ;) vaffal siden remoten er såå sinnsykt dyr!! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 hehe...gadd ikke lese hele posten... Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWfanatic Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 har lagt hele greiene på is, har funnet en kar som har fjernkontroll så lånte den i 2sek.. får se hva det blir etterhvert. Siter - Audi 80 B4 x VW Corrado G60 1991 x -VW Boble Roadster cab 1972 x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk x -VW Golf IV 1.6 1999 x -Honda prelude 2.0i 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Fegiser :D Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Du Zettie. på CDX-M630 så er det X 00 X 0 X 00 X er loddepunkter med loddetin. 0 er igjennom pleteringer. Hvilken av Pleteringene skal jeg forbinde med vært av loddepunktene ? det i midten er jo forsovigt greit. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 LilleGud, det finnes to generasjoner av m630, vil tro din er tyskkjøpt i utgangspunktet siden kun generasjon to ble tilgjengelig i Norge, men kan ha vært en overligger. I allefall er første batchen langt mer påkostet innvendig enn andre var, så heldig er du :) På din skal det ifølge SME/SEL være så enkelt som å forbinde de tre loddepunktene i en løkke, men har ikke prøvd dette selv siden jeg aldri har vært så heldig få fatt på en sånn :D Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by LilleGud Du Zettie. på CDX-M630 så er det X 00 X 0 X 00 X er loddepunkter med loddetin. 0 er igjennom pleteringer. Hvilken av Pleteringene skal jeg forbinde med vært av loddepunktene ? det i midten er jo forsovigt greit. så da skal det se ut som noe sånn ?: X 00 | X 0 | X 00 Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by LilleGud så da skal det se ut som noe sånn ?: X 00 | X 0 | X 00 Eller?: |--X 00 | | | X 0 | | |--X 00 Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Vet ikke helt om jeg skal svare på det :D Du får jo spenningsbane gjennom alle tre på både første og andre måten, så er vel bare å ta den første: xoo | xo | xoo ;) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 takk takk. *prøve* jah. da får man krysse fingerne da. og håpe av man ikke brenner ned bilen ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Det funka sikkelig ikke da !! :( spillern døde. og var fortsatt død etter at jeg fjærnet strapen... det ekke bra. for det kosta meg nettop en spiller regner jeg med. :( Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Heelt sikker på du var i rette hullet og rotet? Har ikke tall på hvor mange slike jeg har fjernet låsen på, men er ikke få av dem, enda til gode å klare kverke ett print på den :rolleyes: Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Lillegud: Ta ett bilde av kretskortet da - og post det?? synd med spilleren da... finner nok ut av det :) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg