SunnyGTI-R Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Etter mye om og men har jeg til slutt bestemt meg for å selge grombilen som jeg hadde så store planer for... Det er en Gr.N rigget 92-mod. Km.std er 14.000(!). Teknisk sett er bilen tipp topp, men den trenger en helakkering. Har sinnsykt mye deler som følger med. Bilen har mye snacks, som bl.a trinnløst justerbare øhlins coil-overs, heavy duty motorfester, "rallylogger", momo corse glassfiberstoler, 6pkt-seler, slissa bremseskiver, sachs racingclutch o.s.v Girkassa er nyoverhalt og har gått ca 5km etter montering. Det samme gjelder turboen. Hadde bilen til salgs her tidligere, men trakk den tilbake rett før den ble solgt. Da lå bilen mer eller mindre i smådeler. Nå har jeg satt den sammen og kjøpt inn massevis av deler til den. Bilen er kjørbar, men bør hentes på tilhenger da det fortsatt gjenstår litt arbeid på den. Edit: Jeg senker prisen ved rask avgjørelse. For å registrere den på hvite skilter kommer ca 50.000 i avgifter. Det er likevel norges billigste GTI-R;) Setter pris på seriøse henvendelser. Mail meg på higland@online.no, ring meg på 90159732 eller send pm dersom du er intressert. Bilder kan mailes. Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Fet bil, samme gamle fargene? ;) hva har du skaffet av deler, iom at den er gått opp 35.000,-? (om jeg ikke husker feil) og hva gjenstår for å få den på hvite skilter? sist var det vel diskutert noe om coilovers, polstring av buret og bytte av ratt eller er jeg på bærtur? alikevel fet bil, kunne tenkt meg den, men har ikke råd :rolleyes: hjelper deg med å få spec's på annonsen din da ihvertfall :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Har kjøpt stoler, skjermer, intercooler, dører, vinduer, bakluke, bakfanger, lykter, pyntelister, sideskjørt, dashbord, midtkonsoll, felger taktrekk osv.osv.osv. Har også kjøpt inn et sett med orginaldempere og orginalratt med tanke på evt. registrering på hvite skilter. Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 bilder!! Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Bilder kommer i morgen. Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Bilder finner dere her Kan maile flere til de som er intresserte. Har noe nytt på gang og er nødt til å selge RASKT. Derfor er jeg villig til å senke prisen ganske betraktelig... Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Er det bare meg som ikke finner pris i tråden...? Ganske trøtt i dag, så kan godt være det.. :o Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Selges for 65 000.- nå med alt tilbehør! Er også åpen for seriøse bud. Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Hei Lurer på hvor mye arbeid det gjenstår på ann for å få bilen godkjent på hvite skilter. Går det ann å kjøre den på prøveskilter i den standen *den er nå*? Vet om kanskje en som er meget intresert. MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Originally posted by Lars Hei Lurer på hvor mye arbeid det gjenstår på ann for å få bilen godkjent på hvite skilter. Går det ann å kjøre den på prøveskilter i den standen *den er nå*? Vet om kanskje en som er meget intresert. MVH Lars Kan kjøres ja, men en bør sette i siderutene og stolene først. Rutene er knuste på ene siden men det følger med nye. Jeg kan gjøre dette dersom noen er seriøst intresserte. Har i gunnen ikke tid, men jeg får bare "ta meg" tid;) Ring meg på 90159732 dersom du/dere/han er intressert. Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Har bud på 55000.- :mad: Noen høyere? Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 solgt:D Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 DT var da Fan at du skulle selge med Goestolane dinkuk!Trur vi må ta oss ein ture nedover te østlandet... Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by Andrew DT var da Fan at du skulle selge med Goestolane dinkuk!Trur vi må ta oss ein ture nedover te østlandet... har ei høne å plukke me deg andrew...:aug: Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 EEEGG??? egharvelikkje gjortnåkegale? Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg