Bård Skrevet September 19, 2002 Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 Rundt automatgirspaken på Passaten er det en stor, blank plate, som jeg tror er av krom. Denne platen har etterhvert fått endel hakk og små riper. Finnes det noen form for behandling som kan få disse ripene til å bli mindre synlige/borte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 19, 2002 Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 Autoglym har en Chrome Polish til sånt. Hvor bra resultat det blir er nok varierende. Jeg testet denne på vindusrammen til frontvinduet på Caben min uten at jeg ble særlig imponert for og si det sånn.... Var litt matt etter en del år bruk og kunne knapt se forskjell etter behandling. :( ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet September 19, 2002 Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 Gode gamle autosol funker som bare f***! Den gamle tuben med pasta er i bruk stadig for min del, funker på nesten alt, og veldig billig. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet September 19, 2002 Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 Må si meg enig med Suggen der!!INGEN krom-polish slår Autosol!!!!!!Det funker på alu,stål,krom,kobber,messing.Ypperlig til å polere småtjafs i alu.Du fjerner lett overflaterust på krom med Autosol,det er helt knall Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet September 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 Hvor selges dette vidunderproduktet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet September 19, 2002 Rapporter Share Skrevet September 19, 2002 det selges på de fleste bensinstasjoner, en pakke på størrelse med en tannkrem pakke, med tube inni :) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet September 23, 2002 Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Autosol har ganske kraftig slipemidler... så vær litt varsom med hvor og hvor ofte den brukes.. Autoglym/ Meguiars etc har krom/ metall polish som er snillere... men det renser ikke like raskt opp da..:) Brukte endel autosol tidligere, men ble litt mere forsiktig når kobberlaget begynte å bli synlig under krommen etter kun to sesonger. NB! endel "krom" detaljer i en bil kan være av plastikk, med krom på utsiden.. er ikke sikker, men jeg ville vært litt skeptisk før jeg gikk igang med autosol på interiørdetaljer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg