Gå til innhold

Hva bør en se etter ved kjøp av Golf II?

Ranger emnet


nzn

Anbefalte innlegg

og om du forstatt lurer, hvordan kan du virkelig ville sette deg i en slik plastbefengt japsetralle som en HONDA?? Den er jo helt FORFERDELIG.

 

Hvordan kan du forklare det?

 

Før du begynner å forklare det må du forstå at hverken jeg eller noen som helst andre her har den minste interesse i å vite hvorfor du har tatt det valget du har, og hvorfor du mener det du mener..

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by projektRUST

 

Det var ikke poenget!

 

Du som alle andre må forstå at det er noe som heter en SUBJEKTIV mening.

 

Hvorfor skal vi prøve å forklare deg hvorfor vi mener det vi mener?

 

Saklig var spørsmålet ditt ikke, hvordan kan du forvente å få et unisont svar på hvordan vi kan synes en slik "blikkboks" som golf er fin?

 

Det går nemlig ikke, fordi du da åpner for alle sine SUBJEKTIVE meninger, og de spriker i alle retninger.

 

kan du forklare meg hvorfor du synes en golf 2 er fin da?

Vil ha S14a

 

X `93 Honda del sol

X `86 Passat Combi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe problem med å fortelle hvorfor jeg liker golf 2 nei, men om jeg har noe interesse av å meddele en honda"fan" som deg det?? nope!

 

Du får heller fortsette å kjøre honda og lure på hvorfor så mange synes disse forferdelige blikkboksene er så fine, da slipper vi forhåpentligvis i det minste å se deg i noe annet enn honda fremover..

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by projektRUST

Jeg har ikke noe problem med å fortelle hvorfor jeg liker golf 2 nei, men om jeg har noe interesse av å meddele en honda"fan" som deg det?? nope!

 

Du får heller fortsette å kjøre honda og lure på hvorfor så mange synes disse forferdelige blikkboksene er så fine, da slipper vi forhåpentligvis i det minste å se deg i noe annet enn honda fremover..

 

 

det må jo være en grunn til at ingen meg golf vil svare på mitt spørsmål foruten mitt nick. jeg kjører faktisk rundt i en opel vectra for øyeblikket..

 

men hvis du ikke vil fortelle meg så kan vel det kanskje være fordi du ikke har noen fine ting å si om den? bortsett fra at du kan få tak i alt du vil av deler for 74 kroner på nærmeste høgger

Vil ha S14a

 

X `93 Honda del sol

X `86 Passat Combi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og bare som en fotnote for dagens diskusjon, nå hadde det vært fint om alle dere som kjører honda og annet japsekrøll kunne makket dere inn tilbake til de 2f2f forumene dere vanligvis holder dere på.

 

det er nemlig ikke alle som er ment å forstå hvorfor golf 1/2/x er fine, ei heller ment å kjøre rundt i de.

 

så skal dere slippe noen vag postere i deres forum med kritiske spørsmål til hvordan i f dere kan forsvare alle tusenlappene dere bruker på pokemon-stylingkittene deres osv.

 

god natt

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hondafan

 

 

det må jo være en grunn til at ingen meg golf vil svare på mitt spørsmål foruten mitt nick. jeg kjører faktisk rundt i en opel vectra for øyeblikket..

 

men hvis du ikke vil fortelle meg så kan vel det kanskje være fordi du ikke har noen fine ting å si om den? bortsett fra at du kan få tak i alt du vil av deler for 74 kroner på nærmeste høgger

 

jepp, det er nettopp derfor jeg kjører golf.

 

og du kjører opel for øyeblikket fordi du har levert japseskrotet på verksted for montering av det siste stylingkittet på markedet?

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by projektRUST

 

jepp, det er nettopp derfor jeg kjører golf.

 

og du kjører opel for øyeblikket fordi du har levert japseskrotet på verksted for montering av det siste stylingkittet på markedet?

 

 

ahh... så golf er pene uten ?!?! 90 fangere og mono viskere og rs fronter osv ?? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by projektRUST

 

jepp, det er nettopp derfor jeg kjører golf.

 

og du kjører opel for øyeblikket fordi du har levert japseskrotet på verksted for montering av det siste stylingkittet på markedet?

 

nei.. jeg har ikke egen bil for øyeblikket fordi jeg har vært i militæret et år.. men du skal nok se at jeg velger japansk igjen.. fordi b.la jeg kan velge blant å sinnsykt mye forskjellig deler .. både styling og tuning.. så min bil slipper å se ut som 22 millioner andre sine biler..

 

jeg mener nesten at det er kult å ha en orginal golf jeg da.. fordi man er i så fall den eneste som eier enorginal.. alle andre har jo rieger styling.. bare på gatebil treffene ser jeg jo golfer som i en pose non stop.. alle er like bortsett fra fargen

Vil ha S14a

 

X `93 Honda del sol

X `86 Passat Combi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hondafan

 

nei.. jeg har ikke egen bil for øyeblikket fordi jeg har vært i militæret et år.. men du skal nok se at jeg velger japansk igjen.. fordi b.la jeg kan velge blant å sinnsykt mye forskjellig deler .. både styling og tuning.. så min bil slipper å se ut som 22 millioner andre sine biler..

 

jeg mener nesten at det er kult å ha en orginal golf jeg da.. fordi man er i så fall den eneste som eier enorginal.. alle andre har jo rieger styling.. bare på gatebil treffene ser jeg jo golfer som i en pose non stop.. alle er like bortsett fra fargen

 

ja, og hva om alle golfene er like?? hvorfor i alle dager gidder du å bry deg?

 

du vet vel at det finnes andre med andre meninger enn deg selv her i verden.

 

Du liker japansk og kan velge mellom sinnsykt mye plastikk og tuningklistremerker, det bryr de fleste som kjører golf 2 lite.

 

Hvorfor gidder du bry deg om hva vi synes?

Ingen som har spurt om din mening om noe som helst..

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

 

 

ahh... så golf er pene uten ?!?! 90 fangere og mono viskere og rs fronter osv ?? :rolleyes:

 

 

tror ikke du fikk med deg posten min som omhandlet det med subjektiv oppfatning av ting.

 

om du fortstatt ikke forstår det, hvorfor fortsetter du å poste?

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by projektRUST

 

ja, og hva om alle golfene er like?? hvorfor i alle dager gidder du å bry deg?

 

du vet vel at det finnes andre med andre meninger enn deg selv her i verden.

 

Du liker japansk og kan velge mellom sinnsykt mye plastikk og tuningklistremerker, det bryr de fleste som kjører golf 2 lite.

 

Hvorfor gidder du bry deg om hva vi synes?

Ingen som har spurt om din mening om noe som helst..

 

det er helt riktig.. ingen har spurt om min mening.. men for at en menings utveksling skal begynne må jo en part starte.. og det gjorde jeg i dette tilfellet..

 

og jeg spurte faktisk deg om din mening.. men den fikk jeg vist ikke.. i steden begynte du å slenge dritt tilbake.. du har litt dobbelt moral siden vi ikke kan slenge dritt om golf men du kan slenge dritt om japser? :rolleyes:

Vil ha S14a

 

X `93 Honda del sol

X `86 Passat Combi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driter i hva biler man har.. Jeg kjører Golf 2 fordi den tiltaler meg. På samme måte som Subaru Impreza STI tiltaler meg. Men har jeg råd?? Å jøss da... :) Så en Golf 2 GTI duger bra ;)

 

Og har lagt merke til at mange hakker på VW sjåfører generellt.. på hvilket grunnlag? Pga det er så lett å frese opp en Golf i forhold til en japaner med mer plast en en VW???

 

Folks, spiller det egentlig noen rolle hva biler vi liker??

 

Golf II forumet er for folk som liker disse bilene...... La oss få hygge oss med bilene våre....

 

Takk :)

 

Vakke denne tråden om hva man bør sjekke på en Golf??? Rimelig usaklig.......:)

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cheron

Driter i hva biler man har.. Jeg kjører Golf 2 fordi den tiltaler meg. På samme måte som Subaru Impreza STI tiltaler meg. Men har jeg råd?? Å jøss da... :) Så en Golf 2 GTI duger bra ;)

 

Og har lagt merke til at mange hakker på VW sjåfører generellt.. på hvilket grunnlag? Pga det er så lett å frese opp en Golf i forhold til en japaner med mer plast en en VW???

 

Folks, spiller det egentlig noen rolle hva biler vi liker??

 

Golf II forumet er for folk som liker disse bilene...... La oss få hygge oss med bilene våre....

 

Takk :)

 

Vakke denne tråden om hva man bør sjekke på en Golf??? Rimelig usaklig.......:)

 

 

Lurer på hva folk som ikke liker golf 2 gjør her inne i utgangspunktet - HOLD DERE BORTE !!!!!

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår