Techs Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Jeg skal selge min 2.0 16v motor med 136 hk. Det er en 1990 model og ca 200.000 km. Den er familiekjørt og virker helt topp. Jeg byttet den ut etter en ombygging til vr6 motor i en passat. Står med girkasse og akslinger osv. prisen er 4500 kroner. Tilbudet gjelder tom 13 mars. Grunnen er at jeg har et nytt prosjekt som må finansieres. Ta gjerne kontakt om det er noe mer du vil ha greie på. Det er fult ledningsnett osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 er meget interessert.. passer motoren rett inn i en 16v fra 86 ? jeg har en kr motor met k-jetronic insprøytning nå, men den er slitt.. hvor langt har den gått ? motornummer ? bor på evje, så kan komme ned og kikke på den en gang..... Får jeg med mer enn motor, kasse, aksler og ledningsnett ? Bensin pumpe ? min er nemlig gåen.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Bensinpumpe kan også fylle med. kasse,motor og ledningsnett følger med. samt akslinger osv. kmstand er 200.000 ca. Den er familiekjørt hele veien. så den er ikke hardkjørt. Det er en Bra motor. Har ikke motornr foran meg nå. men kan finne det i løpet av dagen sikkert. Men den er ikke stjålet hvis du lurer på det altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 nei, lurer ikke på om den er stjelt, men trenger motornummeret for å sjekke om den passer inn i bilen min uten de store forandringer. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Skal sjekke motornr i løpet av dagen. Motoren står i flekkefjord men jeg bor i stavanger. Så jeg må få noen til å sjekke nr osv. Jeg kan nåes på tlf 90993211 hvis det skulle være noe mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Trenger ikke motoren, da jeg har startet å overhale min, men hvis du vil selge bare bensinpumpa di så er jeg meget interessert... Trenger den virkelig.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg