RusH Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Det virker som det er kraft nok i batteriet. Det føles ut som å starte en bil som er tom for bensin. Men bilen har full tank. I tillegg er det ikke lys i instrumentpanelet og bla. tankmåleren rikker ikke på seg når jeg slår på tenningen. Men varsellamper osv fungerer. Det er også mindre lys i bilen generelt virker det som, blant annet alle knappene på radioen mener jeg pleide å lyse før, men nå er det bare displayet som lyser, selv om radioen funker i seg selv. Merkelige greier. Noen som har noen ideèr på hva som kan være feil? Jeg har prøvd 3 forskjellige nøkler og også koblet av og på batteriet etter 10 min, + sjekket sikringer. Kan det være noe startsperre relatert? er det isåfall vanlig med en kombinasjonsfeil med både instrumentpanelet og at motoren dør ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Du hadde vel nevnt det om du har en ettermontert alarm? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RusH Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 det er ikke alarm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Sjekket sikringer i motorrommet også? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 Om det er startsperre som feiler, og ikke noe annet galt, så vil bilen starte normalt, og så stoppe etter 2 sekunder. Virker som det er noe annet elektrisk problem her som gjør at det ikke kommer strøm (nok) til alle kretser. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RusH Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2011 det var kombiinstrumentet som hadde tatt kvelden, 5900 kr fattigere og bilen starter og gaar som en droem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg