Labrador Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Hei Jeg skal kjøpe meg bil.... men vet ingenting om det. Aner ikke hva slags merke jeg skal velge. Jeg har en hund, labrador og vil ha plass til å kjøre litt større malerier.... Hvor bør jeg begynne...noen tips??? Noen som vet om hundesikring i bil. Er kunstner så prisklassen bør ikke bli for stor. Håper noen svarer. Hilsen Labrador Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 En varebil fra VW kan muligens passe deg, Caddy eller no.Er litt vanskeligt siden du ikke har noen særlige krav.... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labrador Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Hæ ... er det ikke lov å spørre om det moderator??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Hæ ... er det ikke lov å spørre om det moderator??? Kva er det du prater om?? Du må oppgi meir info!! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Ny/brukt? Prisklasse? Sitteplasser? Skal du ha dyr baki bør du tenke temperatur om vinteren også. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labrador Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Vel, nå har jeg snakket med en veterinær som sier jeg fint kan ha en Golf til hund, med nett an kan dra opp. Så spørs det om hvor stor den er bak når man legger ned seter.... om det går da ? Noen som vet.... Vet ikke noe om temperatur bak i Golfen... Takk for svar fra alle forresten. Så er der hvor gammel jeg bør kjøpe da.... Noen råd om dette ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Kjøpe golf? Enkelt og greit. Finn deg en så ny modell som mulig med så lav km stand som mulig i din prisklasse. Men vis du skal ha dyr i bilen kunne det vell ha vært greit og kjøpt en stasjonsvogn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 mye rart en skal høre før ørene detter av :) Labrador er ikke en liten hund og ville ikke på noen som helst måte anbefalt en liten bil til deg. Kjøp deg en stv. av et eller annet slag eller en caravelle, er ikke noe problem med varme bak i slike biler og labrador er en hund med greit med pels kjøpe seg en bil som man er avhengig av og slå ned sete for og få meg sin beste venn er ikke en god løsning o du vil angre rimelig fort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Det jeg tenker på med temperatuyren, er varebiler med skilevegg, de blir ikke alltid så varme baki. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 hehe nei dem blir ikke varme det er sant :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labrador Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 Hei, ja lurer selv litt på størrelsen. Noen sa at Passat var litt større bak, ikke stasjonsvogn da... Vil ikke ha så stor bil... Det er jo bare oss to, foreløpig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 (endret) hmmm jo da, men er forskjelige størrelser på stv også. men du kan j ha hunden løs i baksete også så kan du jo bare kjøpe den bilen du har lyst på. Men er vel på budt med sikring av hund på lik linje som med mennesker, enten i bur bak eller så får man kjøpt en tullete patent man setter i sikretsselen noe jeg personlig ikke har troa på. noen stv kommer med laste sikrings nett mellom bak og baksete ett nett man drar opp dette er vel greit nok som sikring også. Men beste sikring av hunden får du med hundebur som da sitter fast burde egentlig ikke være tillat med noe annet Men fin deg en bil du liker og har råd til og ta det der fra :) finn.no og avansert søk med for eks. 10 000- 30 000kr så ser du jo hva som kommer opp, lettere og hjelpe også vis man kommer med noe mer spesefik Endret Mars 9, 2011 av jan_erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokusa Skrevet Mars 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 VW Toran varebil er jo knall for ditt bruk! Jeg er også kunstner (på hobbybasis) også driver jeg med hestesport. Kjørt både katter, hunder, malerier, hesteutstyr og høy i denna! ;D De begynner også å bli veldig billige i varemodellen, pluss at de er veldig gode å kjøre! Ta en titt her: http://teamgoldylox.webs.com/apps/photos/album?albumid=10846101 Lykke til! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labrador Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 Åja.... så grønne skilter da?? Hm ja, den så veldig fin ut da. Hadde egentlig tenkt med flere seter. Blir bare mer og mer forvirret jo mer jeg ser undersøker. Ok, da skal jeg undersøke litt med det. Hvor mye må man gi for noe sånt??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 Hvis du gir oss en maks-pris, altså det høyeste beløpet du vil bruke på bil, så kan vi komme med flere forslag. Og hvis du velger avansert søk på finn.no/bil, så kan du trykke inn de tingene du ser etter. Både makspris, antall seter, merke og en haug med andre ting. Men som sagt, vi trenger et beløp for å kunne gi deg gode forslag. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg