Tussi Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 hei fikk et mega tilbud på et sett nå.. men så spørs om det passer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 fort hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Om coilovers til G3 passer på G2 vet jeg ikke, men mener dempere fra G2 og G3 passer om hverandre så sant det ikke er snakk om 16v eller VR6. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 passer om hverandre. men forskjellige nr på fjører meg bekjent på de fleste. ergo vansklig og få godkjent med feil nr på fjørene kontra hva TUV dokumentasjon tilsier Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 er gl begge 2.. men mangler tvu papira på dem.. om du er sikker dem passer så for jeg kjøpe dem å håper det går bra :) håper ikke det blir penger ut ruta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg