Gå til innhold

Konkurranse. Style my car! Beste bidrag eller "vinner" skal få 400,-

Ranger emnet


Mad Silence

Anbefalte innlegg

Jepp. det er opp til de som designet om de vil legge de ut =) Burde egentlig ikke gjøre noe da det er de som har "rettigheten" til sitt design=)

 

Skal se om jeg får lagt ut endel av mail forslagene. Evt så kan alle som vil legge de ut her i tråden!=)

Mvh Mad Silence

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\

Extreme Db-Drag!=)

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsøkt med logen på ruta i rødt, men det ble litt kaotisk synes jeg. Personlig synes i alle fall jeg at det var bra tøft når logoen var for stor til å få plass bare på karosseriplaten. Det vil også være vanskelig å få røde klistremerker som matcher den røde lakken godt. Så jeg ville ikke hatt det, da liker jeg bedre den store Honda logoen, uten at den går utpå vinduet. Man ville uansett ikke fått hele logoen med, ettersom deler av den forsvinner under hjulbuen bak.

 

Det er uansett Mad Silence sine meninger som teller her. Så om det er ønsket, kan jeg selvsagt lage med røde stickers på vinduet, for å fylle logoen helt ut.

2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt)

Graphics by Terondo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å vente i spenning da! :P

[ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab     [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab.  
[ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL                    [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt

[x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt   [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket
[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt                     [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Legger du ut bilde av vinner-moden? ^^

[ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab     [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab.  
[ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL                    [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt

[x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt   [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket
[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt                     [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Useriøst! Var nok en aprilspøk allikevel.

[ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab     [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab.  
[ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL                    [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt

[x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt   [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket
[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt                     [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

OIOIOI!!!!

 

Jeg hadde HELT glemt vekk denne tråden :S:S Det har blitt endel endringer i planene siden sist ser dere! Det blir hellakkering istedet for! Så nå er alle valgmuligheter åpne! Jeg lurer på om jeg heller lager en ny tråd. Men forslaget terondo kom med var jævlig fet! Det nye nå er grønn som hoved vekt farge! Så Terondo leder hvis han får skifta rødfargen til grønn! Beklager masse gutta! Håper dere ikke ble alt for forbanna=)

 

Setter ny frist påtil søndag! Hvis ikke er det terondo design som leder. men med bytte av rødt til grønt!=)

 

nok en gang! BEKLAGER!! =)

Mvh Mad Silence

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\

Extreme Db-Drag!=)

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg heller lager en ny tr�d.

 

Ikke gjør det du. Du får la folka se foranledningen så de bedre kan vurdere om dette er verdt å bruke tiden på.

Eller om du vil ha ny tråd får du kåre en vinner av denne først.

Endret av henne
Æøå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår