Gå til innhold

Videofilm fra streetmeet.

Ranger emnet

LupoB0Y

Anbefalte innlegg

Hepp..

Hvordan er stemningen for å lage en video fra streetmeet? Kanskje litt på tampen av sesongen, men..

Jeg kunne redigert en slags promo-film for våre treff.

En high res. utgave og en low res.

Fått med intervju med noen av de faste deltakerne, og bilene deres.. tror dere dette ville dratt flere folk på treff?

Seff må vi jo hype opp videoen. med bra musikk og burnouts og sånn.. smakfullt, såklart..

Noen tanker om dette?

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesongen slutter aldri for dem med 4wd eller rwd ;)..... litt kalt kan det jo bli da.... :)

Video fra streetmeet's er en knakende go idè !

Det jeg kunne tenkt meg er en liten oppsummering av året som gikk, med litt film fra flest mulig treff og fra forskjellige folk. Hvor man kanskje klipper ut det beste fra alle treff videoene som vi får tak i på nettet (og selvsagt får med hvem som har laget/filmet).

Litt fra Ford-treff, litt fra VW-Audi, litt fra Japse treffet, litt fra Drag race, litt streetmeet, litt Gatebil, litt streetracing ;) osv osv.... sånn for å minnes de gode stundene fra året som gikk og samtidig kunne vise alle at de har en plass på forumet her uansett gren av bilinteresse.

Filmen bør lages i god kvalitet, helst noen som kan DivX godt ;)Jeg har en del materiale å del ut iaf ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

fant denne tråden ved ett lite søk, og tenkte.. hva med å dra den opp nå, som det faktisk er ny sesong?

Nå er jo tiden for å plukke fram kameraene, og lage massemasse filmer utover, så forumet kan samles til høsten og se en helaftens film på stort lerret og minnes de gode stunder.. ;)

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Det hadde vært tøft å lagd en lang film(eller flere) fra treff. Med cruising litt burning osv, som vi kunne hatt og kost oss med om vinteren :)

Er derfor det skal være på dagtid nå, litt bedre når man skal filme..... :)

Regner med det er mange som skal filme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

genialt at dette er noe folk er med åp (ikke det at det er no sjokk da) .. :P får prøve å få lånt meg et kamera, så jeg får filma litt jeg også.. :)

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei lupoboy, detta synes jeg var en helt uhørt ide. forkastelig å drive å filme på treff sånn. skal du filme får du faen meg filme for deg sjøl og ikke oss andre!!! ingen av oss vil se dissa filmene uansett noengang.

hehe, venta du noen sånne svar når du starta tråden eller? :D;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

nei lupoboy, detta synes jeg var en helt uhørt ide. forkastelig å drive å filme på treff sånn. skal du filme får du faen meg filme for deg sjøl og ikke oss andre!!! ingen av oss vil se dissa filmene uansett noengang.

For å si det sånn.. jeg skvatt når jeg så denne tråden.. Kunne ikke huske å ha skrevet dette, men.. Det er jo en stund siden.

Må bare bøye meg i støvet til dette forslaget.. det er supert. Skal ihvertfall filme masse selv. :)

hehe, venta du noen sånne svar når du starta tråden eller? :D;):D

ingenting overrasker meg her, essex

;)

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært tøfft med en film.:D ;)

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har laget en film fra sommeren i fjor og en fra vinteren i fjor, å nå holder vi på med nestemann og det blir driit rått med klipp fra alle treffa. Det er ikke noe som heter at sessongen slutter, for det er jo bare og kjpe seg en vinterbil og herje no jævli...det er jo det som er kult...bare husk på å prøve å sensurere skiltnummerene på det ulovlige så ikke noen blir tatt av det!!

blårøyk in the morning, smells like........råning. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider