Jaynuz Skrevet Februar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Heisann. Er det noen som har erfaring med å bytte glødepluggene på denne motoren? Har glødepluggene lignende, men er ikke særlig erfaren med å skru motor, så er ikke helt sikker på hvor jeg skal begynne. Noen som har noen bilder eller beskrivelser til hvordan jeg skal gå fram for å bytte dem? Eventuelt en annen forumtråd der noen har gjort det? (Har søkt både på forumet og på nettet, men fant dessverre ingenting). Mvh. Jan-Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 da er utrulig enkelt. skru av motor dekselet og da ser du fire plugger på framsida av motoren. /enkelte meiner det er tennplugger) men det må du leite lenge for å finne på ein tdi. meiner det var bare til å dra av hettane på glødepluggane og bruke ein lang pipenøkkel, 10mm trur eg og løsne dei. men ikkje bruk makt for å løsne dei. det kan være at du knekker pluggane evt river gjengane i blokka og da blir det litt meir arbeid Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg