pst34 Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Jeg har en vectra 1,6 97 mod. Hvis jeg bunner pedalen mens den går på tomgang, er det som om den ikke klarer å følge med med en gang. Hvis jeg kjører rolig på 2. gear og gir gass litt hurtig, fusker den noe helt vanvittig. Prøver jeg å kjøre opp en bakke med lavt turtall og gir litt gass, klarer den seg ikke. Det ligner litt på luftmengdemåler-problem, men denne motoren har ikke luftmengdemåler. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Men den har luftmassemåler som kan gi akkurat de samme feilene. Bare å prøve å ta av kontakta på den og se om det blir noen forskjell. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pst34 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Er du sikker? Oldervoll sa den ikke hadde. Men isåfall, hvor sitter den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 prøv LMM, om det ikke hjelper så bytter du alle tenningsdeler før du feilsøker mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pst34 Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Har fikset det. Byttet pluggene og den malte som en katt. Kjøpte den med denne feilen for fire dager siden, og var redd det kunne bli kostbart, men det gjorde det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg