Nystuen Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 (endret) Stolfester i en Golf MK2 jeg har bygd, er vanskelig å se men. Det er det beste bildet jeg fant :P Og bryterpanelet i en annen bil jeg har bygd. Liker å bruke originalt dashbord, syns det blir finere på den måten, og det er lettere med brytere Og slikt :) Endret Mars 1, 2011 av Nystuen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 (endret) takktakk, vurdere å lage bryterpanele nede me håndbrekket, finner liksom ingen høvelige plasser å feste det på dashn :) Skal også stive av bilen, på en nokså fin jalla måte, kjøpe gummiklosser og heve/senkesett fra biltema :D Endret Mars 2, 2011 av Girebirger Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Golfen er ikkje helt ved sine fulle fem, jeg starter, og tomgangen er kjempehøy, og den viser ikke tegn til å roe seg. Den har elendig gass respons, og den dør ut i et par sekunder om jeg trår for mye på gasspedaln, ideer? Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 fikk nettopp også litt ettertenning når jeg trødde på gasspedaln Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 jeg står fortsatt på feil tenning men du kan jo ha på litt kondensfjerner også, ikke uvanlig med det når det har vært lite bensin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Skal sjekke begge deler, men burde ikke få høyt turtall pga feil tenning Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 jo litt kommer jo ann på hva du mener er høyt turtall da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 [ATTACH]21447[/ATTACH] Her ser du litt av panelet mitt jag brukte i en PUG 205 jag hadde. Lagd av 5mm plexi. Har brukt rele'er & sikringer på alla kurser jag å da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 jo litt kommer jo ann på hva du mener er høyt turtall da? Den ligg på en 2000 rpm vil æ tru, å straks æ røre gassn høres det ut som den drukne i beinsin, også får den ettertenning no å da. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Urban: Har litt problemer no me motorn så sveising av bur og alt sånt blir lagt på is inntil jeg får motoren til å gå odentlig ;) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Ser ut som om du fjernet allt av luft opp mot frontruta.. Kjører du i regn MÅ du ha vifte opp mut ruta, eller blir det garantert dogg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Har den fått gå å bli skikkeligt varm?? Er det manuelle eller automat-choke på den? Kan choken ligga på?? Veldigt sorte plugger?? I så fall får den ju ikke nok luft. Ser plugarna fine ut kan det ja vara att den drar tyv-luft noen plass etter forgasseren.. Noen vakumm-slange fra insuget som ikke sitter der den skall? Mange små ting som kan var galt.. Tenk tillbaka vad du gjort med den fra att den gick fint til att problemen startade da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 falsk luft kan vel enkelt sjekkes med start gass. Det med choken hadde jeg ikke tenkt på før urban skrev det og det bør absolutt sjekkes. Nå tar man nok ikke bilder av absolutt alt man gjør, men burde gjøre det. Enkelt og gå tilbake og se og sammenlingne vis noe er blitt som det ikke skal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Urban: Nei jeg har kanalen opp mot frontruta, men det er vanskelig å se den siden bryterpanelet står forran. varm og varm, i og med at den har en tomgang på 2000 rpm, så blir den litt varm iallfall. bilen har aldri vært sånn før. Det er automat choke på den, men det har ikke vært noe større problem med den. Og ja, pluggene er helt svart :) Tviler på at den drar falskluft. Har gjort ganske masse siden den gikk fint, har tadd bort masse ledninger, men ingen fra forgasseren er gjort noe med. Men det er noen ledninger som sitter rett "bak" forgasseren, som går rett i motorn, som jeg ikke aner hva de er til. Jan Erik, hvordan kan jeg sjekke om choken henger på, eller generelt finner ut om det er den som er problemet? Var et par timer i garasjen igår og prøvde å finne ut hvorfor bilen ikke går ordentlig, men kom ikke fram til noe. Har endel oljesøl fra girkassen og registerhjulene. Noen som vet hva disse ledningene er til? de er festet i motoren rett nedfor forgasseren, litt til siden også. Lekker litt fra enden av girkassen Også mye oljesøl fra registerhjulene. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Det på enden av girkassa er garantert bare lokket som er løst/pakningen løs/ rusthull. Bare ta en skrutrekker og bend den av, og se hva som er problemet :) Har selv byttet noen slike pga div årsaker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg