djanrune Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Heisann. Varmeapperate i min Omega A sluttet pluttseli og funke. Istad da jeg skrudde på tenninga da gikk vifta men syns det kom noen rare lyder så jeg skrudde den av. Da jeg startet bilen igjen og skulle skru på vifta da ville den ikke virke i det hele tatt. Sjekke om sikkringen var hel og det var den. Så, noen tips til hva det kan være? Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 (endret) Defekt varmeapparat vifte Endret Februar 23, 2011 av opelduude Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lf.elstad Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Ja er noe merkelig med disse viftene... I min omega fungerer vifta kun på to hakk, fullt trykk og ca midt på... Kan jo kanskje høres ut som vifta di er gåen, hvis den ikke fungerer på noen hakk ? Siter Quattro - the way of life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg