Gå til innhold

Mitt Bmw E30 bc prosjekt

Ranger emnet


jan_erik

Anbefalte innlegg

[ATTACH]21724[/ATTACH]

slik ble det sende ut nå og da tror jeg bilen funker igjen

den grønne ledningn over rattstammen ligger ikke slik lenger

den går til hjernen, hjernen lå og slengte denne er nå skrudd

fast.

 

den gule og svarte ledningen skal kobles opp til en trykk bryter, da den er er til starteren

 

hva gjenstår

 

koble vindusvisker, bremselys og bryter til starteren

post-59677-13804853201321_thumb.jpg

Endret av jan_erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

et lite spørsmål, skal legge opp en lampe som lyser vis olje trykket blir borte, dette kan jo være sjekt og vite,

men får ikke noe lys i pæra :( noen som har peil på dette? får denne skal vel lyse til bilen starter?

 

Edit: fant selvsagt ut av det med olje trykket. det som er i lederen er sef. jord(-) og da lyste det :)

så nå håper jeg den slukker når jeg starter bilen

Endret av jan_erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg se og få skrevet en liten handleliste på hva jeg mangler trenger og fikse eksosen på denne bilen, lurer på og sette på 2,5" fra grenrøret og bakover eller er dette overkill? skal s om jeg ikke får malt den til helgen vis været holder seg

 

bare og komme med innspill og synspunkter:partyon:

Endret av jan_erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hadde bare farge på nettet så det ble bra :) men siden jeg da etter vært skal lakkere rcbil, henger og trekkbil/buss når det er bestemt hvordan jeg har tenkt og gjøre dette ville jeg ha farger i vanlig lakk også, fargen sto til forventningene :)

 

I morgen skal jeg prøve og bli ferdig utvendig så får jeg se helhetsinntrykket.

 

Takk for fargekoden forresten :) men faen å dyr benga var 230kr l hos maleren her. Har 20% der men vis dere andre bet.

under 200krl er det maleren her som er rå på prisen :(

Endret av jan_erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår