hanbe Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Hei. Jeg har kjøpt en Audi a3 2001 mod uten CD spiller. Etter å ha prøvd med 2 forskjellige spillere har jeg funnet ut at radiosingalet i bilen er til stede, men ikke brukbart (nesten ikke noe.) Er det en radio signal forsterker i en slik bil? Som da Evt. Må få strømsignal frå CD spiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Vet ikke hvordan det er i din bil, men i flere andre Audi er det en tynn hvit ledning i ISO-kontakten. Denne er spenningstilførsel til antenneforsterkeren som er originalt i bilen, koples til 'antenna remote' på spilleren. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 i min 2000 så måtte jeg montere en liten "boks" på antenne kabelen slik at jeg fikk strøm til antenne forsterkeren gjennom antennekabelen... Forsterkeren sitter i antenne foten oppe på taket ;) koste ca 200.- kobla den på styrestøm ut fra cdspiller Siter [-]00 Audi A3 1,8T Quattro [-]96 Subaru Impreza 2,0GL [-]96 Subaru Impreza 2,0GL Sport [x]01 Toyota Yaris 1,0 [x]86 BMW E30 316 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg