slynn Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 har et problem men min d-max. den vil ikke altid starte. hører bare det klikker i elektronikken. det er bytter sender i nøkkel og motaker elektronikk. virker en liten stund.noen som har hørt om lignende feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Februar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Når du skal vri om nøkklen så skjer det ingenting? Det er selvfølgelig strøm på den? går ikke startern rundt når du vrir på nøkklen? Forklar litt nermere så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg. men hva mener du med: "det er bytter sender i nøkkel og motaker elektronik"?? Men du har jo jo fortsatt nybil garanti på den, så kan besøke lokale forhandlern din :) Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg