Vidar131 Skrevet Februar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 Jeg skal bytte original radioen i min Opel Astra F med en litt mer original en med CD-spiller og AUX. Men når jeg har tatt fram radioen er det koblet 20 ledinger i den, og jeg vet ikke hvordan jeg skal koble det om til ei ISO kobling. 10 av dem er vel sikkert bare til strøm,minne,jord og høyttalere. Og resten er til et display oppfor radioen siden orginal radioen i den ikke hadde egent display. Hvordan kobler deg de 10 ledingen til displayet så jeg ikke mister klokke, dato og temperaturmåler ute? Siter Vid@r Kristi@nsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 iso kontakten passer rett på stikket i bilen, men du må koble opp rød og gul på spillern. Mener det er grå med rød stripe du må klippe for at dato fortsatt skal funke, men husker ikke 100% på astra f. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg