dagii1993 Skrevet Februar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 Hei! akkuratt kjøpt meg ny bil, men det mangler en slange som sitter på innsuget. legger ved bilde. jeg vet ikke hvor den slangen skal. men den er nok til luft. Håper noen kan hjelpe meg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 Nede på gasspjeldet så skal det gå en slange til en vakummventil som den på bildet under. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii1993 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 Takk! :D men hvor sitter det?XD er nybegynner jeg skjønner du ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 Om det er denne slangen skal til kan jeg ikke si sikkert da det ikke var så godt å tyde fra bildet ditt. Et nærbilde hadde kanskje hjulpet. Om denne er montert i din bil og hvor i motorrommet den sitter er jeg ikke sikker på. Har du motorkoden? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii1993 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 jeg kan ta ett nærbilde litt overalt i motoren i morgen ;) så legger jeg ut bilder her :) om det hjelper?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii1993 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 her er ett bilde av det som er feil! noen forslag hva denne er til å hvor den går?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 Da er jeg nokså sikker på at den slangen skal gå til vakuumventilen. Har du motorkoden og årsmodell? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ammaboy Skrevet Februar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 Har en lik tapp på gasspjeldet mitt. Den skal som Quattro73 sier til magnetventilen. [ATTACH]21326[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii1993 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 har ikke motor koden, men årsmodellen er 1996. så er det en 1.6 l. men magnetventilen å det sier meg ikke så mye xD har sett over motoren å finner ikke ut hvor den skal sitte.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg