stepside Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 hei hva tror dere om en ny motor som har vart lagret i 3 år, er den fortsatt "ny" eller er 3 år for lang "lagringstid"? Hva kan skje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
33Ford Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Hei. Hvis motoren kan tørnes rundt ville jeg kjørt opp oljetrykket med el-drill og tørnet motoren litt kjørt opp oljetrykket og tørnet motoren igjen noen ganger. Det kan og være noe rust i sylinderløpene, men det går stort sett bra. Rust kommer an på hvor tørt den er lagret. Hvis du er veldig i tvil, ville jeg tatt av inn- sug og topper. Vidar. Siter Dragracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Viss kamen ikke er innkjørt har du et lite problem, må smøre den opp på nytt igjen før du starter bilen. Å vær veldig sikker på at den starter med engang, kostet meg en kam at det var noe tull med bensinpumpen. Fikk ikke startet med engang, mått kjinne en del og etter 3mnd var kammen fedig :( Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg