commodus Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 vel her oppe i setesdalen har vi desverre bare overflod av arabere som ikke gjør annet en og snylte på skatten min... skulle gjerne hatt ei skikkelig kebab sjappe her ja:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Du kan importere noen tyrkere vel? Ikke kjøp kebab med en elektriker forresten, da får du rèlèkebab! hoho :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Du kan importere noen tyrkere vel? Ikke kjøp kebab med en elektriker forresten, da får du rèlèkebab! hoho :) hahaha!! kunne tatt en tur til hamburg og tatt med meg en tyrker familie! nok av dem der! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Første og foreløbig siste gang jeg kjøpte "kebab" var på ei take-away-sjappe på kjøpesenteret ikke langt unna. Det var bare en haug med salat og en liten klatt kjøtt på toppen, det hele i et pitabrød som var oppbløtt av dressing, BBQ-saus og gjennomvåt salat. Jeg var rett og slett sur etter "måltidet" siden jeg var sulten og hadde skikkelig høye forventninger. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 jaa! eller gifte deg med en tyrker? Da kan du bade deg i rullekebaber og andre kebaber resten av livet ditt! :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 (endret) Smak å behag. Ikke bare tyrkere som lager god kebab. ;) Men dere ute på bygda får vell ikke så mye kebab at det gjøre noe. :D Endret Februar 14, 2011 av _MDS_ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Faktisk så er ''Valderoy Pizza Kebab'' 200 meter fra huset mitt :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 hoho :D http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10029855 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Har noen av dere vært i hellas? Der har de noen helt himmelske Gyroser som er 10000ganger bedre enn kebab :D Å helt tilfeldig så datt eg øve noen gyroser som smakte likt... I Askim på Togbane gategrillen, det så e så spesiellt e at de bruke tsatsiki isteden for dressing.. Å lamme kjøtt +++ Smake heilt utroli!!! vill anbefale alle å prøve.. Men te nå, Eg har prøvd MAnge(om ikke alle) I Bergen, Haugesund, Stord, på vei over til Østlandet å et par i Oslo.. Men ingen har ennå vært i nærheten den i Askim!! :) Bare et JÆVLA bra tips ;) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Gyros er DIGG! ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Noen som har smakt vigramør? Det overgår ALT! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Noen som har smakt vigramør? Det overgår ALT! Vigramør, pølser? Gyros og tsatsiki hørtes digg ut nå. Men her går det i pølse og potetstappe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Har ikke du hørt om grisemør?!Vigramør! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Har ikke du hørt om grisemør?!Vigramør! Aldri hørt om nei. "Vi leverer Vigramør til joker Roald, de har post i butikk og sender deg vigramør på ekspress over natten" Men de sender det vist i posten. :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Bestill! Det er bedre enn snus! :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg