Gå til innhold

6nGti i boks!

Ranger emnet


G_Yog

Anbefalte innlegg

Originally posted by mjepson

hmm da blir vel jeg lurt :) 18000 km 24 år 40 % bonus 10 % rabatt 1.6 8v ca 9-10000.

 

Tid for bytte :mad:

 

-97 Polo 1,4 16V registrert på fatter, 75 %, 12 K kjørelengde, alarm, startsperre, enegarasje, full kasko, fører under 24 år

 

4800 kr.

 

På meg, 20 % bonus, full kasko, samme data som over : 15000 kr.

 

Litt vell mye, så bil registrert og forsikret på meg, blir ikke før jeg blir pensjonist!

 

 

Gratulerer med ny bil G_yog!! Fet børse!

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G_Yog

Da har jeg henta en 6n gti fra tyskland... Om noen kjører/kjenner noen som kjører 6n gti så er jeg interresert i å høre erfaringer.. Har hørt girkassa ikke skal være for god, men dette finner jeg vel ut av etterhvert.. Da var det bare å spare te gewinde og no 8x14 felger.. Sveise litt rør, cleane litt.. Selger antakelig 1,4 8v'n te høsten.. om noen er interreserte er det bare å gi bud.. men har allerede en ganske sikker kjøper..

 

bilder ta 1,4 8v'n på:

http://home.no.net/rkragen/polo

 

 

Grattis! Blir fett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hørte på forsikring på GTI 125 hk for et år siden skulle if ha ca 17000. Det var med gateparkering, alarm, startsperre, 75% bonus, eier 28 år, ingen under 25 som sjåfør. 18 000 km pr år. Med garsje kom det på litt over 10 lapper

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår