Gå til innhold

Noen som har problemer med de nye Volvo V60 sine?

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Hei Marius,

 

Jeg kjøpte en V60 D5/AWD som ble levert i desember. Helt katastrofe rett og slett.

Ujusterte dører og bakluke - dørlåsene er blitt lit bedre etter justering, men bakluka virker det som ikke passer.

 

Hele førerinfo-systemet har dødd fire ganger, slik at verken radio, RTI, parkeringssensorer, innstilling til varmeseter etc. funker.

 

Bilen lades ut på to døgn og kan følgelig ikke startes. Etter fjerde gangen tok den ikke lading lenger, men bare sto og 'klikket' i releer.

 

Over halve livet har den bodd hos Bilia, men jeg kjører rundt i en sur CMax lånebil. ***** IKKE KJØP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Vurderer å kjøpe V60 selv... ingen flere som har noe erfaring med den bilen?

Kan ikke dømme bilen på at en har hatt problemer syns jeg.

Burde ikke S60 har samme problemer som V60 på elektronikk og mekaniske deler utenom chassi?

Noen som har noe å si om problemer med nyeste S60?

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Omlevering ja, hørtes drastisk ut. Må jo kunne være mulig å reparere dissa bilene!!

Fikk min for 3 dager siden, bare kjørt 60 mil, men ikke noe problem så langt. Får håpe jeg ikke får noen av overnevnte problemer.

 

Selger sa jo at de bilene hadde over snittet fornøyde kunder og var under snittet på verksted, men kan jo ikke stole på en bilselger da!

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en bilselger ja! Det er vel ikke så mange V60'er som ruller på veien enda, så det er vel lite statistisk grunnlag for å høre så mye fra verken fornøyde eller misfornøyde kunder. Problemet med clutchpedalgiveren oppstod etter ca 200 km - iflg forhandler hadde dette vært problem med 3 andre V60'er.

 

Jeg håper selvfølgelig at du og andre V60 eiere blir fornøyd - jeg har stor tro på at dette er en god og anvendelig bil. Nå er det opp til Volvo Norge og forhandleren i Bergen for mitt vedkommene å håndtere denne saken bra. Jeg leser i en tidligere utgave av bladet Motor at Volvo ligger nesten helt på bånn i kundetilfredshet når det gjelder håntering av garanti- og serviceproblemer, så jeg har alle sansene i beredskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår