eirikoo Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 vurderer å selge Urq'en også. Går for 125k. ring 90541152 for info. Gått ca 260k, i meget god stand. byttet regreim, vannpumpe, diverse sensorer og mye annet. EU ok for en måned siden. :) Legger ut bilder i kveld. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Regner med det er en 1988 modell? ;) Hvordan er motoren da? 10 eller 20v? Er den noe trimmet? Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Orginal 10v. ikke trimmet. med bilstein og lesjøfors understell. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Skavvisjå: Ting som er ordnet/påkostet siden jeg kjøpte i september: :eek: Defa alarm installert Oljebehandlet hos Vestfold antirust byttet vannpumpe regreim termostat andre remmer i motorrommet nye vinterdekk med lastebilpigger! :) (sitter BRA) Byttet klosser bak Clutch byttet rett før jeg kjøpte. Eu ok i år. Kommer sikkert på mer, og da skriver jeg det her. Mappe med kvitteringer følger sef med. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Mer info til dem som ikke er så kjent med denne bilen. Audis superbil fra 80-tallet. (Bortsett fra Sportquattroen da..) Skinn interiør. Digitalt dashbord. oljetemp og batterimåler. Kjørecomputer. Bilen bruker så og si ikke olje. Må ikke etterfylle mellom skiftene (5k skifter jeg olje på) Starter i allslags vær. Nettopp byttet plugger og luftfilter. Renset diverse sensorer i motorrom. osv osv.. (Blitt passet bra på da vettu. :-) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Her er en video! Urq Sigdal Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Et par bilder. ('Artistiske' fra en tur over fjellet i vinter) Har flere på jobben, legger vel ut i morra. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Sommerfelgene er like som vinter, bare 8" brede. Det ser gromt ut! :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Glemte å nevne at jeghar byttet tenningsbryter også da, og det er fjernstyrt sentrallås. :cool: Små detaljer, men viktig.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Bilder.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Nå er jeg spent på hva slags bil du har tenkt deg, siden du selger begge bilene dine?:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by EvenS Nå er jeg spent på hva slags bil du har tenkt deg, siden du selger begge bilene dine?:) Det har jeg ikke lyst til å si noe om nå.. Får se når jeg kjøper.. (Ikke sikkert det blir noen superversting da..) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Audien solgt! :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 ser jeg feil eller hadde du ikke ur-q vinge bak?? ser jo helt lik ut som min bare at den er lakkert. why? :) Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Hakke peiling hvorfor den er lakkert jeg. :) forrige eier syns vel det så bedre ut. Er den svart orginalt? Da tror jeg jeg er enig i at den er penere i bilens farge. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg