SheepRider Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 hei, har en BMW 320i 1991 e36. men her en dag slutta sentrallåsen å fungere, begge framdørene kan låses manuelt men begge bakdørene er helt fastlåst. får de ikke opp i det hele tatt, låsepinnen bare stopper halveis liksom. har sjekka alle sikringer for sentrallåsen og de er ikke gåene, noen andre som vet hva det kan være. uansett bare noen som vet hvordan jeg får opp bakdørene slik at jeg kan bruke bilen ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Mangel på smøring som gjør at låsepinnen har satt seg fast vil jeg tippe. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SheepRider Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 tviler sterkt i å med at sentrallåsen går til helvete og begge bakdørene låser seg samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mall_Cop Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Er det kun bakdørene som utgjør feil på sentrallåsen, eller er det andre avvik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SheepRider Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 vel, det at sentrallåsen ikke fungerer er vel ett avik. ingen dører blir låst bortsett fra førerdøra når jeg låser den. samme med passasjersiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg