Gjest sicarlse Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 får ei varsellampe og lydsignal fra bilen. stort sett kun når jeg kjører på litt ujevn vei. det er en sirkel med utropstegn i, og selv med mine dårlige tyskkunnskaper kom jeg fram til at det var i bremsesystemet. noen som har noen erfaringer på hva det pleier å være og hvilken ende jeg skal begynne i :)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Sjekk nivået på bremsevæskebeholderen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 og hvis ikke, slitte bremseklosser/dårlig kontakt i ledningene/pluggene til klossene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rdy4Audi Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Kanskje abs-sensorene også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg