Majestet Skrevet September 17, 2002 Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 Da er tiden kommet. Bilen ble kjøpt ny desember 2000. Har rullet 38000 km. siden den tid. 1. eier, elvinduer, Fargede ruter, Sportsunderstell, CD-veksler, komplett servicehefte, El. differensialsperre, Anti-spinn kontroll, 4 x airbag (Sideairbags), Utetemperaturmåler, fjernstyrt sentrallås, Kjørecomputer, Sportsseter,Elektrisk oppvarmede seter foran, Skinnratt, komplett skinninteriør, Elektrisk glassoltak, Alufelger 15" på vinterdekk, 16" Stilauto med 215/40 sommer dumpventil, chip, sportsluftfilter, +++ Prisantydning 199.000,- eller bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet September 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Solgt! :) Nå må jeg ha meg nytt nick... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Hehe..... da ja ;) Så bilen på E-18 idag og skulle til og vinke og "skremme" deg litt, men det var ikke deg bak rattet gitt:D Rett ved Asker sånn i 15.00 tiden ? Hva slags bil blir det nå da ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet September 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Originally posted by Loppa Hehe..... da ja ;) Så bilen på E-18 idag og skulle til og vinke og "skremme" deg litt, men det var ikke deg bak rattet gitt:D Rett ved Asker sånn i 15.00 tiden ? Hva slags bil blir det nå da ? Stemmer bra det, bilen var nok på vei til Sogndal da :) Tror jeg skal kjøpe meg noe billig drit, holder på med litt boligprosjekter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Stemmer bra det, bilen var nok på vei til Sogndal da :) Tror jeg skal kjøpe meg noe billig drit, holder på med litt boligprosjekter :) Pug`en min passer ypperlig da! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg