Gå til innhold

16vturbo:Opel Omega og Sierra M20B25.Ny bil! Omega A

Ranger emnet


16vturbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klart det! har i mange år kjørt ulovlig med alt av mopeder og atv, men nå tørr jeg såvidt å gå ut inngangsdøra!

Blir bra når jeg får lappen ja :) Straka vegen på harrytur til sverige ;)

 

Kjenner meg igjen med ulovlig kjøring ja. Kjørte mye trimmede mopeder og biler rundt om i Gjøvik når jeg var 13år og oppover. Hysj, dette har ikke jeg fortalt :P

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lappen som får bilen til å gå frammover! :D

 

Er som regel bensin, luft og vann. Alternativt diesel eller E85 ;)

Men du verden som det hjelper å ha førerkortet alikevel. Slipper bøter når man kjører fartsgrensa i hvertfall. (De få gangene det skjer)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen med ulovlig kjøring ja. Kjørte mye trimmede mopeder og biler rundt om i Gjøvik når jeg var 13år og oppover. Hysj, dette har ikke jeg fortalt :P

Hehe! Gammel du er nå da?

Satt på en chingchang 200ccm 4-t motor på en gammel Yamaha Dt 50 for noen år siden, gikk i 150 uten bremser...

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Gammel du er nå da?

Satt på en chingchang 200ccm 4-t motor på en gammel Yamaha Dt 50 for noen år siden, gikk i 150 uten bremser...

 

23 år nå og 24 i Juli. Begynner å ha noen timer bak rattet på bil for å si det aånn. Kjører bort bensin for 1000,- bare tur/retur jobb, så kommer butikken, helgekjøring og alt det andre i tillegg ;)

 

200ccm på en DT 50 ja. Det høres jo veldig trygt ut. Hvordan gikk det med ramma på mopeden? Forsterket du den i det hele tatt? Regner forsåvidt med at det ikke skjedde, så lenge bremser heller ikke var så nødvendig. Hehe. Har drevet litt for mye med slik "farlig drapssport" som mutter'n sier :D

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :D det var før jeg lærte meg å sveise! lager meg bare noen braketter og skudde de fast! :D eikene i DT-felgen bøyde seg til slutt :P

 

Hehe. Er rart detta at de ikke holdt må jeg si :P

Må være noe dårlig kvalitet sikkert :P

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P de yalla motorfestene holdt, men den stod parkert på ei kai når vi var på båttur, og da hadde det vær noen jævler og klipt sundt ledningsnettet.. den ble aldi god igjen :( brukte ledningsnettet fra 200'n, hadde lys og el.start :D hehe

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P de yalla motorfestene holdt, men den stod parkert på ei kai når vi var på båttur, og da hadde det vær noen jævler og klipt sundt ledningsnettet.. den ble aldi god igjen :( brukte ledningsnettet fra 200'n, hadde lys og el.start :D hehe

 

Ha ha ha ha! Høres ut som en utrolig morsom "mopedsykkel" dette. He he. Skulle gjerne ha prøvd denne en tur oppi bygda hvor jeg bor. Hadde vel sikkert hatt politi på døra ganske så fort da, for dem kjenner meg godt herover pga bilkjøring og diverse. Dem er ikke spesielt imponerte over meg for å si det slik :P

 

Vurderer å skaffe til avveie en del rør jeg da og bygge meg ett slags rørramme chassis, Suzuki gsx-r 1100 motor, enkel førerstol med 4punkt sele og lage meg en egen hendig crosscart med kjøre og bremselys. Får se om det går ann å bruke noe av ett ledningsnett for lys fra en bil, sånn at jeg kan ha park, nær og fjernlys. Helst i Xzenon, så jeg ser elgen før jeg har plukket den opp som ufrivillig passasjer :P

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag fått sandblåst og tatt rusta på høyre bakdør. Var ikke så alt for mye rust, men ta jeg det nå så slipper jeg å bytte hele døra om 1. år!

DSC00237.jpg?t=1302008422DSC00240.jpg?t=1302008422

DSC00241.jpg?t=1302008422

Fikk lånt meg en sandblåser :)

 

Og slik ble det når jeg fikk på rustgrunning osv. :)

DSC00246.jpg?t=1302008422

DSC00243.jpg?t=1302008422

DSC00244.jpg?t=1302008422

 

Dette var alt jeg fikk gjort i dag pga. været her på sunnmøre! :@

 

Det var noen som skulle studere felgen? iallefall, her er bilde av den :)

DSC00236.jpg?t=1302008422

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige felger. Likte dem utrolig godt. Sitter inne på broom.no og kom over en Omega V6 i spalten "bilen min." Er det din Omega? Er i hvertfall fra Valderøy den også, men andre sommerfelger ser jeg.

 

Ja, det er greit å ta rusta før det blir for mye av det. Da blir det fort mye mer jobb en forventet og ikke minst mer kostbart.

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår