Calamares Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 God dag ^^ Har litt lyst til og kjøpe meg en billig liten grei turbo og sette på Accorden i sommer, (vanlig 2liters rekke4'er) (bensin) Men hvordan er det med tenning og sånnt? Må man justere mye rart? Og bensintilførsel, trengs den og gå opp? / hva skjer om motoren ikke får mer bensin? Og må jeg bytte luftmengdemåleren? Tenkte og sveise om ett grenrør. Har ett til liggende som ikke "trengs" Tenker ikke på noe svære greier, bare noe småtteri så den kanskje går LITT bedre. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 Jeg tenker mer på kompressjonen din, du kan nok sette på turbo uten særlig problemer... med du kan da ikke kjøre noe særlig trykk. Tenninga er vel bare å drøye litt, men det er jo en enkel sak hvis det er fordeler, kjenner ikke bilen. Du skriver ingenting hvordan tenning system det er. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 Har litt lyst til og kjøpe meg en billig liten grei turbo og sette på Accorden i sommer, (vanlig 2liters rekke4'er) (bensin) Men hvordan er det med tenning og sånnt? Må man justere mye rart? Og bensintilførsel, trengs den og gå opp? / hva skjer om motoren ikke får mer bensin? Og må jeg bytte luftmengdemåleren? Tenkte og sveise om ett grenrør. Har ett til liggende som ikke "trengs" Tenker ikke på noe svære greier, bare noe småtteri så den kanskje går LITT bedre. Takker for svar. 1) Vetikke. 2) Vetikke. 3) Det kommer an på hvor generøs Honda var med pumpe og dyser i utgangspunktet. Den vil gå magert og brenne høl i et stempel om du ikke blåser toppakningen eller hele driten skjærer seg først. 4) Nei, du må ikke. I brukermanualen din står det kompforholdet. Det er nok 10:1 eller høyere og ikke veldig veldig egnet til overlading. Ellers er standardsvaret; join honda-tech.com(?), club hånda, club sju, club fire og de greiene der. Honda er så utprøvd at du garantert vil finne noen som har prøvd nesten det samme før deg. Bare les ti ganger mer enn du spør så klarer du å stille mer kvalifiserte spørsmål etterpå/etterhvert. :) Tenninga di er nok automagisk, spesielt om du har sprut. Det finnes ca tusen slag, men Hondata.com er et jeg har hørt om. Les og lær! :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Club 4 Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 :bump Hvordan går prosjekteringsprosjektet? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg