froorf Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Lekk merke til "setet" bildene er noen uker gamle så jeg har kommet litt lengre. Har blant annet greid og bruke opp en hel dørkplate i alu. :) (1,20mx3,00m) -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Me like .... Stå på .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Dette tror jeg blir fett! Stå på! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 her går det unna med dørk! keep it up, knall greier! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Denne tråden ga meg lyst til å kjøpe ny bil og pusse opp golfen Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballefink Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Knallrått! Mulig du har skrevet om dette før, men....blir det alpin-hvit eller? Har du sandblåst innvendig? Mvh Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by ballefink Knallrått! Mulig du har skrevet om dette før, men....blir det alpin-hvit eller? Har du sandblåst innvendig? Mvh Kristian fargen heter "Blue pearl mica", fargen må sees med egene øyne for og se fargespillet i den. har enda ikke klart og ta et bilde som fanger overgangen på en god måte. bilen er ikke sandblåst innvendig, men den skulle kansje vært det. den ble stående ute en tid i fjor høst under en bil presening. Det lurte seg alikevel inn litt vann som resulterte i rustflekker. dette ble effektivt stoppet med ferrobet. (ble en smule missfarging i lakken der hvor jeg smørte på.) -frode se også andre prosjekter som jeg er involvert i : link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 hellau! Lurte på hvor mye du måtte ut med for alu platene... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by svaggen hellau! Lurte på hvor mye du måtte ut med for alu platene... platen kostet ca 1300, dette var med rabatt. husker ikke hvor mye rabatt jeg fikk men har en anelse om at det var mye. Tror en plate har en veiledende pris på ca 2000. (platen er 120cm* 300cm) -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 thank`s :D vet ikke hvordan du har festa platene dine. Jeg for min del tenkte jeg skulle forsenke hulla, å skru dem fast med torx eller umbrako senke skruer. Ser lissom "skikkelig og solid" ut da:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by svaggen thank`s :D vet ikke hvordan du har festa platene dine. Jeg for min del tenkte jeg skulle forsenke hulla, å skru dem fast med torx eller umbrako senke skruer. Ser lissom "skikkelig og solid" ut da:) jeg har også tenkt og feste de som du sier. har borret hull/forsenket ferdig en plate. mangler litt finpuss på den andre før jeg får den inn. Platene blir forresten ikke festet før bilen blir lakkert. så ikke før ca 4 uker . -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Bilen slik den står i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Nice thumpsup Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Fin farge :) Håper du går for superduper-senk og små-og-breie-hjul :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg