Gå til innhold

Hva er det kuleste du har kjørt?

Ranger emnet


Atlas

Anbefalte innlegg

  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Hondafan

 

det var fattern som solgte den når han jobba på møller.. salg konkuransen som han vant ga han "tilgang" til bilen i en dag.. da var jeg lett bak rattet :D

 

mee too :)

 

Originally posted by LilleGud

Skyline ! :D både kjørt og sitti på.

 

Kan kansje legge til noen biler her tror jeg. selv om skylinen er det grommeste.

 

har også kjørt:

 

Passat W8 artig sak. (første gang jeg kjørte med automat. høhø)

 

Impreza WRX (husker ikke hvilken mod. men rimelig ny 01 eller 02 tror jeg)

 

Racerigga Volvo S40 på rudskogen. (det går ikke så sinnsykt, men er VELDIG! morro å kjøre)

 

Audi A8 (skuffelseee!!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råeste jeg har kjørt av bil må være en Jaguar XJR med en kompressormatet V8 på 4 liter og ca. 370-380 hk.

 

Men uansett er og blir det råeste jeg har kjørt en slik: leo2.jpg

 

48.2 liters biturbo diesel V12 på 1500 hk, egenvekt ca. 65 tonn. Toppfart bare 70 km/h, men bremselengde fra toppfart til stillestående på tørr asfalt under 10 meter. :D Leketøy for store gutter, kan man si!

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da voldsomt så mange tråder det skulle bli om "hva er det kuleste du har kjørt?" osv

 

Men, men.....Det råeste jeg har kjørt SELV, var en Porsche 911 Carrera 2. Jaguar XJ kommer på bra annenplass. BMW X5 på 3. Ellers sittet på i Maserati GranSport, M3 E36 cab osv osv

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
faen..sku ønske jeg bodde i bergen ennå azza!! hadde vært muligheter for en test drive av 300 da!! om robert (rack) hadde stolt nok på meg hvertfall!! hehe

 

og toyparten.. den er jo bare litt fet da!! du får legge in en tråd om hvordan den går etter du har sitte på!! :)

 

Begynner å bli en stund siden nå men fy faen !

Feiteste MK3 jeg vet om i Norge værtfall.. Sparket godt ifra!

SATAN!

[86]Toyota supra turbo MK3

Subaru impreza Wrc rc bil :-)

[x]BMW E30

___________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke 18 så det "råeste" jeg har kjørt er:

Pappa`s A4 1,8 TS

1991 Mazda 323 1,6 på 2. plass! :rolleyes: hele 90 ville gamp som skyver bilen framover på ei helt forferdelig måte. Den fjusker når man passerer 4.000 omdr..hehe...vil ikke mere.

 

det råeste jeg har sitti på med må være:

1993 Audi S4 2,2 - var vel trimmet til 300 gamp...tok ikke lang tid før man passerte 120 km/t gitt! :)

 

2. plass må væra onkel sin 2002 Golf GTI. chiptrimmet og senket..gromt drag og grei lyd! m'm

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuleste jeg har kjørt på være Cayenne Turbo!!

 

Selv når man er 100m fra lyskrysset i det man får gult lys er det bare å trykke på jævelpedalen, og du utløser et helvete som bare smeller deg bakover i setet og sørger for at du er over krysset før det blir rødt :)

 

Herlig følelse...

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

 

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår