nitewlkr Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 åssen er det med godkjenning med turbo? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Lurer på det samme som nitewlkr.. også lurer jeg på om de små fangerne finnes tilgjengelig.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 bytter mot 16v'en og 10 lapper i mellom. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 bømp bømpeti bømp bømp bømp! Hvordan er den å få godkjent med turbo motoren? Og må den godkjennes før den får skilter? :-\ Glemmer ting jeg, men; Må den være godkjent før man får skilter på den? Hva blir evt. pris inkl. skilter og eu.godkj.? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Ang godkjenning av bilen så hadde jeg kunn planer om å ta "vannelige" eu-kontroller når de dukket opp på bilen. Å få godkjent bilen med 16v turbo motoren er ikke umulig, men kan koste litt av både tid å penger. Mange som også lurer på hva av deler som følger med og org fangere Det er stortsett det dere ser på bildene som følger med 90 fangere , grill med list tilpassa fra golf 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Er den "ready to go" eller må noe mere gjøres før man kan starte den opp? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Det er bare å kjøre på ! har kjørt en del med den selv jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Hvordan er det med godkjenning av bil. etter man har tunet / modifisert bil, i forhold til avgifter og lover osv osv?? feks. La oss si at man kjøper en standard volvo 240. så lar man den være avskiltet i et år for modifisering av motor. driverk og andre deler. når man da skal registrere bilen igjenn å den har mere hk, blir d avgifter o.l?? Takker for svar.:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Naila Hvordan er det med godkjenning av bil. etter man har tunet / modifisert bil, i forhold til avgifter og lover osv osv?? feks. La oss si at man kjøper en standard volvo 240. så lar man den være avskiltet i et år for modifisering av motor. driverk og andre deler. når man da skal registrere bilen igjenn å den har mere hk, blir d avgifter o.l?? Takker for svar.:rolleyes: Man skal ikke betale avgift på effektøkning på biler registrert før 1.1.1996 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Har hatt mange hendvendelser ja...., men ingen har kjøpt Noen som vill gi bud ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Lyst på, men da må jeg få solgt Bmw'n først. Også må jeg se ann om jeg gidder bynne å bygge denne til noe Old School greie.. Dessuten er jeg litt redd for at noe skal gå til helvette med motoren, da vet jeg ikke hva jeg gjør liksom.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by Jonte Lyst på, men da må jeg få solgt Bmw'n først. Også må jeg se ann om jeg gidder bynne å bygge denne til noe Old School greie.. Dessuten er jeg litt redd for at noe skal gå til helvette med motoren, da vet jeg ikke hva jeg gjør liksom.. Hva med å reparere den? hehe :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by Jonte Lyst på, men da må jeg få solgt Bmw'n først. Også må jeg se ann om jeg gidder bynne å bygge denne til noe Old School greie.. Dessuten er jeg litt redd for at noe skal gå til helvette med motoren, da vet jeg ikke hva jeg gjør liksom.. Etter å ha lest noen hundre av postene dine... Må jeg si at du har svar på ALT når det passer, men når det ikke passer så skjønner/fixer du ingenting:rolleyes: Lærer du egentlig noe av det du mener å ha "sett/hørt/opplevd" eller spiller du bare dumknock Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by STROSEK 911 Etter å ha lest noen hundre av postene dine... Må jeg si at du har svar på ALT når det passer, men når det ikke passer så skjønner/fixer du ingenting:rolleyes: Lærer du egentlig noe av det du mener å ha "sett/hørt/opplevd" eller spiller du bare dumknock Kalles vel teoriwhore? :D Nei, eneste måten å lære på er å bli skitten på fingra ;) Bare å prøve å feile.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 er bilen solgt enda ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg