Gå til innhold

Golf MK1 16V Turbo

Ranger emnet

Henrik

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bømp bømpeti bømp bømp bømp!

Hvordan er den å få godkjent med turbo motoren?

Og må den godkjennes før den får skilter? :-\

Glemmer ting jeg, men; Må den være godkjent før man får skilter på den?

Hva blir evt. pris inkl. skilter og eu.godkj.?

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang godkjenning av bilen så hadde jeg kunn planer om å ta "vannelige" eu-kontroller når de dukket opp på bilen.

Å få godkjent bilen med 16v turbo motoren er ikke umulig, men kan koste litt av både tid å penger.

Mange som også lurer på hva av deler som følger med og org fangere

Det er stortsett det dere ser på bildene som følger med

90 fangere , grill med list tilpassa fra golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hvordan er det med godkjenning av bil. etter man har tunet / modifisert bil, i forhold til avgifter og lover osv osv??

feks. La oss si at man kjøper en standard volvo 240.

så lar man den være avskiltet i et år for modifisering av motor. driverk og andre deler.

når man da skal registrere bilen igjenn å den har mere hk, blir d avgifter o.l??

Takker for svar.:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Naila

Hvordan er det med godkjenning av bil. etter man har tunet / modifisert bil, i forhold til avgifter og lover osv osv??

feks. La oss si at man kjøper en standard volvo 240.

så lar man den være avskiltet i et år for modifisering av motor. driverk og andre deler.

når man da skal registrere bilen igjenn å den har mere hk, blir d avgifter o.l??

Takker for svar.:rolleyes:

Man skal ikke betale avgift på effektøkning på biler registrert før 1.1.1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Jonte

Lyst på, men da må jeg få solgt Bmw'n først. Også må jeg se ann om jeg gidder bynne å bygge denne til noe Old School greie..

Dessuten er jeg litt redd for at noe skal gå til helvette med motoren, da vet jeg ikke hva jeg gjør liksom..

Hva med å reparere den? hehe :D

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Lyst på, men da må jeg få solgt Bmw'n først. Også må jeg se ann om jeg gidder bynne å bygge denne til noe Old School greie..

Dessuten er jeg litt redd for at noe skal gå til helvette med motoren, da vet jeg ikke hva jeg gjør liksom..

Etter å ha lest noen hundre av postene dine... Må jeg si at du har svar på ALT når det passer, men når det ikke passer så skjønner/fixer du ingenting:rolleyes: Lærer du egentlig noe av det du mener å ha "sett/hørt/opplevd" eller spiller du bare dumknock

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by STROSEK 911

Etter å ha lest noen hundre av postene dine... Må jeg si at du har svar på ALT når det passer, men når det ikke passer så skjønner/fixer du ingenting:rolleyes: Lærer du egentlig noe av det du mener å ha "sett/hørt/opplevd" eller spiller du bare dumknock

Kalles vel teoriwhore? :D Nei, eneste måten å lære på er å bli skitten på fingra ;) Bare å prøve å feile..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider