Mr panda Skrevet Januar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 (endret) Har en golf 3 som kan selges hel eller i deler ikke noe store problemer med den bare litt :D motor i fin stand. bagasje lokket bak har rusta godt det er eneste feilen på bilen nå :D deler som er påkostet. rs front, angel eyes, side skjørt og bakfanger. m3 speil, du ser på bilder lenger ned. driverk i god stand eu til februar om jeg husker riktig men skilt levert inn. noen deler eller noe du lurer på 97738616 om du ikke sender pm eller innlegg her :D gi bud om du er intrisert i hele bilen, skal srive dele pris om dere vill ha noen deler er ikke intrisert i og sende land å strand. Da er det bare og si ifra om det er noen deler du er intrisert i :D motor kan selges bilig 1.8 sport og har en 1,6 l og 1.8 vanelige. har mye golf 2 deler å bare si ifra jeg har mye deler til golf 2/3 Endret Januar 29, 2011 av Mr panda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr panda Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 Bilder kommer soon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr panda Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr panda Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 den er meget fin folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr panda Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 Bilen har bare en feil. etter reprasjoner så nå er der bare rust hull på bakluke :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cruze Skrevet Juni 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Er muligens interessert i lykter, speil og dørpaneler... Kan du laste opp bilder av de tingene? Angel Eyes lyktene jeg tenkte på, og samma hvilke speil (original eller m3 gjør ingenting) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Juni 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Hva skal du ha for hele bilen? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg