Sonny-A3 Skrevet Januar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 Da har jeg gått til innkjøp av en A3 8P 2008 mod. 2.0 TDI Quattro. Hva er det man burde gjøre med den utvendig og innvendig?? Utvendig tenker jeg NOE styling, nye felger sommer og evt. senk. Innvendig har jeg lyst til å bytte ut det stygge treverket med noe annet men hva annet er det man skal gjøre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 Gril uten emblem, god senking og og kule hjul, dvs ikke noe fra Shariff og heller ikke BBS LM replica Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonny-A3 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 Hvor er det best å kjøpe deler??? Har sett litt på BS bildeler, men finner ikke noe jeg liker :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 Er ikke noe tilhenger av styling, men f.eks. en diskrét, gjerne original S-line, takspoiler kan være fint på denne. Sammen med S-line front (grill og støtfanger), om du ikke har det, evt. S3-grill. Sammen med noen tøffe hjul i 18"/19" blir det bra :) Delene kjøper du gjerne rimelig på e-bay. Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg