amazon1967 Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Noen som vet om det sitter sensor til airbag i fangeren på en passat 3b 2000 modell? evt hvor sitter den? jeg satt på nye 1000 metetere i dag og skrudde de fast bak skiltplaten forran alt var ferdig så fikk jeg opp at airbag lampen lyste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 DEtte hørtes veldig merkelig ut. Airbag sensoren ligger i hjernern som ligger i modtkonsollen under brekket et sted. Det finnes ingenting tilknyttet airbagen bak fangeren. Få lest ut feilkodene så vet du litt mer om hvor feilen ligger. Jeg mistenker kabling/kontakter til sideairbag under setet. Dette er kjent passatfeil som tilfeldigvis har oppstått samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Kan være dårlig kontakt i sleperingen på rattet, eller i en av kontaktene under setet. Veldig vanlig når biler har hatt noen år på veien. Egentlig skal hele airbagsystemet kontrolleres etter 10 år, men hvem gjør vel det? Få lest ut feilkoder... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Noen i Tønsberg området som har vag-com som kanskje kunnet hjelpe meg med denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Kan det ha utløst seg når jeg koblet 1000 meterne da jeg hadda + fra batteri og kom bort i jord et litte sekund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Kan det ha utløst seg når jeg koblet 1000 meterne da jeg hadda + fra batteri og kom bort i jord et litte sekund? Mulig? Tror enhenten kobler seg ut hvis det er uregelmessige spenninger i systemet og fyrer løs en feilkode. Denne må da slettes før ting virker igjen. Dette var ihvertfall tilfelle da jeg bytte ABS modul på min bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg